خبرگزاری کار ایران

حمایت گسترده مردم از پویش حمل و نقل رایگان مهر کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۲۲۵

در پی تجمعات اعتراض آمیز برخی رانندگان تاکسی و تحصن در مقابل سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه که ارائه سرویس به شهروندان را با مشکل مواجه کرده بود ، شرکت عمران ،آب و خدمات با راه اندازی پویش حمل و نقل رایگان مهر کیش تلاش کرد تا با جلب مشارکت اقشار مختلف مردم ، مسافران به صورت رایگان در نقاط مختلف جزیره کیش جابجا شده و روند حمل و نقل شهری با مشکلی مواجه نشود.

به گزارش ایلنا از سازمان منطقه آزاد کیش، بر اساس این گزارش ضمن اعلام حمایت همه جانبه از این پویش ، همراهی همدلانه ساکنان کیش در پیوستن به این حرکت فرهنگی را ارج نهاده و از همدلی آنها برای کمک به موفقیت طرحی که با هدف بهینه سازی خدمات حمل و نقل عمومی کیش و مطالبات مردمی اجرا شده است ، قدردانی کردند.  

مدیران عامل و یا روسای هیات مدیره های جامعه بازاریان و بازرگانان ، جامعه هتلداران و جامعه مراکز پذیرایی کیش هر یک در نامه های جداگانه ای  به  اعضای جوامع خود ، خواستار کمک به موفقیت این پویش شده و تاکید کرده اند تا با سرویس های در اختیار هر واحد و یا خودروهای شخصی مسافران و گردشگران را در سطح جزیره جابجا کنند.

لازم به ذکر است ساکنان جزیره کیش که اجرای طرح تاکسی های اینترنتی (اسنپ ) را گامی مهم در جهت مطالبات مردمی و ارتقاء سطح رضایتمندی ساکنان کیش از خدمات حمل و نقل عمومی عنوان می کنند ، از این پویش به گرمی استقبال کرده و با خود روهای شخصی ساکنان را رایگان در نقاط مختلف جزیره کیش جابجا می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز