خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شماره سه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه محرم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۸۷

بازگشت خود را به بعد از ظهر روز جمعه موکول نکرده و ترجیحاً روز پنج شنبه را برای بازگشت در نظر بگیرند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با آرزوی قبولی عزاداری‌ها، طاعات، عبادات و نذورات مردم فهیم و متدین، به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی برای بازگشت مسافران و هموطنان عزیز، طی اطلاعیه‌ای توصیه‌هایی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به هموطنان عزیز توصیه می‌شود بازگشت خود را به بعدازظهر روز جمعه موکول نکرده و ترجیحاً روز پنج شنبه را برای بازگشت در نظر بگیرند و به آن دسته از هموطنانی که امکان و شرایط تمدید سفر را دارند پیشنهاد می‌شود بازگشت خود از سفر را به روز شنبه موکول نمایند.

هموطنان گرامی پیش از بازگشت، از طریق سامانه مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل به شماره ۱۴۱ از وضعیت تردد در جاده‌های کشور و از طریق سامانه ۱۳۴ از شرایط آب و هوایی مبدا مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای بازگشت خود برنامه‌ریزی نمایید.

با توجه به احتمال بروز ترافیک طولانی مدت در برخی مسیرهای پرتردد، پیشنهاد می شود قبل از ورود به جاده، نسبت به کنترل میزان بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام کنند تا در طول جاده‌ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوند.

به تمامی تأسیسات گردشگری، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می‌شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر مراجعت در جهت رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و گردشگران در ترافیک‌های طولانی اهتمام بیشتری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز