خبرگزاری کار ایران

مسئول گروه عتبه کادر پزشکی هلال احمر در کربلا به ایلنا خبر داد؛

افزایش چادرهای امدادی هلال‌احمر در کربلا

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۶۷

تعداد چادرهای ارائه خدمات درمانی در روز عاشورا از ۲ چادر به ۷ چادر افزایش یافته و کادر درمانی برای ارائه خدمات، در این چادرها تقسیم شده‌اند.

مسئول گروه عتبه کادر پزشکی هلال احمر در کربلا گفت: با برگزاری مراسم ویژه عزاداری در عاشورا، تعداد چادرهای امدادی هلال احمر ایران در کربلا از ۲ چادر به ۷ چادر افزایش یافته‌ است.

محمد گنجی مسئول گروه عتبه کادر پزشکی هلال احمر در کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: همزمان با آغاز برنامه‌های سنتی و ویژه عزاداران حسینی کربلا در روز عاشورا تیم درمانی اعزامی بصورت آماده‌باش خدمات درمانی را در این روز به زائران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بر اساس سنت‌های عزاداری، مراسم ویژه در کربلا از بعد از نماز صبح روز عاشورا شروع و تا ظهر ادامه می‌یابد.

گنجی با اشاره به افزایش حجم مراجعات در روز عاشورا به چادرهای امدادی هلال احمر ایران، اظهار کرد: در سنوات گذشته تنها در روز عاشورا بیش از ۶هزار زائر به چادرهای امدادی هلال مراجعه می‌کردند که پیش بینی می‌شود امسال نیز تعداد جمعیت مراجعه کننده تقریبا همین تعداد باشد.

به گفته وی تعداد چادرهای ارائه خدمات درمانی در روز عاشورا از ۲ چادر به ۷ چادر افزایش یافته و کادر درمانی برای ارائه خدمات، در این چادرها تقسیم شده‌اند.

مسئول گروه عتبه کادر پزشکی هلال احمر در کربلا خاطرنشان کرد: بیشترین مراجعات به چادر عتبه واقع در بین الحرمین صورت می‌گیرد.

گفتنی است؛ تیم درمانی هلال احمر از ۷ تا ۱۴ محرم برای ارائه خدمات درمانی و دارویی عزاداران حسینی در دو چادر درمانی در کربلا مستقر خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز