خبرگزاری کار ایران

آزادی ۲ زندانی از محل نذورات ماه محرم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۸۳

۲ نفر از خیرین با مراجعه به ستاد دیه استان ضمن پرداخت مبلغی معادل ۱۲۰ میلیون ریال کمک نقدی که بخشی از هزینه طبخ غذایی احسان سالیانه ویژه ایام عزاداری سالار شهیدان بوده، زمینه آزادی ۲ نفر زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

عزاداران حسینی با حضور در ستاد دیه آذربایجان شرقی در روزهای منتهی به عاشورا و تاسوعا، زمینه آزادی دو نفر از زندانیان نیازمند استان را فراهم کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، در راستای دعوت رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان آذربایجان شرقی از مردم جهت سوق دادن احسانات ماه محرم برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ۲ نفر از خیرین با مراجعه به ستاد دیه استان ضمن پرداخت مبلغی معادل ۱۲۰ میلیون ریال کمک نقدی که بخشی از هزینه طبخ غذایی احسان سالیانه ویژه ایام عزاداری سالار شهیدان بوده، زمینه آزادی ۲ نفر زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

حجت‌الاسلام محرمی، مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر، از مردم خیر و نوع‌دوست استان خواست با نیت الهی نذورات خود را به امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دهند که بدون شک موجبات رضایت حضرت حق و اشاعه فرهنگ نوع دوستی، ایثار و دلسوزی را تداعی خواهد کرد که تلاش برای نجات و آزادی انسان‌ها از اصلیترین فلسفه‌های قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز