خبرگزاری کار ایران

خانه عکاسان میزبان نمایشگاه عکس با کاروان محرم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۱۸

عکس‌های این نمایشگاه تلاش دارد تا سوگواران حسینی و آیین‌های عزاداری را در سراسر کشور به تصویر کشد.

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان با کاروان محرم در خانه عکاسان ایران گشایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه گروهی با کاروان محرم متشکل از آثار ۳۲ عکاس از ۱۶ شهر مختلف کشور است. عکس‌های این نمایشگاه تلاش دارد تا سوگواران حسینی و آیین های عزاداری را در سراسر کشور به تصویر کشد. در این نمایشگاه ۴۵ عکس در اندازه ۱۰۰×۷۰ سانتیمتر به نمایش درخواهد آمد.

حسین اسکندرزاده، امین افشار، فرهاد بابایی، سیداحسان باقری، فرامرز عامل بردبار، جعفر بزازپور، یعقوب پازوکی، جاوید تفضلی، امیرعلی جوادیان، سروش جوادیان، مهران چراغچی بازار، علی حسن زاده، ابوالفضل حسنی، سیدعلی حسینی فر، حسین حیدرپور، مجید خالقی، روح الله خسروی نژاد، مجید داوودی، محمد رضایی، مریم رضائیان، عباس سعدی، مسعود سلیمانی، محمدعلی طاهریان، یدلله عبدی، سیدمحمد فاطمی، صابر قاضی، احسان کمالی، منصوره معتمدی، آرش موسوی خسروشاهی، امین نجم الدین، مینا نوعی و حامد نیرومند عکاسانی هستند که عکس های آنان در نمایشگاه با کاروان محرم رونمایی می شود.

این نمایشگاه روز سه شنبه ۶ آبان ماه ۹۳ ساعت ۱۷ افتتاح می شود و تا ۲۱ آبان ماه جاری روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ دایر است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به آدرس تهران، خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ، حوزه هنری، خانه عکاسان ایران، گالری شماره یک مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز