خبرگزاری کار ایران

پخش تلویزیونی «یکی از چهار نفر» در ایام محرم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۰۷

این پویانمایی در هر قسمت به چند فراز از زندگی، تصمیم‌گیری و دوراهی‌های پیش‌روی «ضحاک بن‌ عبدالله»، «شمر بن ذی‌الجوشن»، «حبیب بن مظاهر» و «حر بن ریاحی» می‌پردازد.

مجموعه «یکی از چهار نفر» که به چهار شخصیت در واقعه کربلا می‌پردازد و با تکنیک موشن‌ کمیک برای گروه سنی نوجوان تولید شده ایام محرم از تلویزیون پخش خواهد شد.

به گزارش ایلنا، معاون آفرینش‌های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: این پویانمایی در هر قسمت به چند فراز از زندگی، تصمیم‌گیری و دوراهی‌های پیش‌روی «ضحاک بن‌ عبدالله»، «شمر بن ذی‌الجوشن»، «حبیب بن مظاهر» و «حر بن ریاحی» می‌پردازد.

حامد میرزاحسینی تصریح کرد: شخصیت خوبی که تصمیم اشتباه می‌گیرد، شخصیت بدی که تصمیم اشتباه می‌گیرد، شخصیت خوبی که تصمیم درست می‌گیرد و شخصیت بدی که تصمیم درست می‌گیرد، موضوع اصلی مجموعه پویانمایی «یکی از چهار نفر» است.

وی افزود: تصاویر مجموعه پویانمایی «یکی از چهار نفر» بر اساس کتاب «داستان عاشورا» به تصویرگری پرویز اقبالی و روایت محمدرضا سرشار(رضا رهگذر) تولید شده است. قرار است این مجموعه پویانمایی که میثم حسینی کارگردان آن است، محرم امسال از یکی از شبکه‌های صدا و سیما پخش شود. این مجموعه چهار قسمت است و در هر قسمت به یک شخصیت پرداخته می‌شود.

میثم حسینی پیش از این دو مجموعه پویانمایی «دا» و «نورالدین پسر ایران» را کارگردانی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز