خبرگزاری کار ایران

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان مازندران اعلام کرد؛

رشد ۵ برابری در جذب بیمه شده با امضای تفاهم‌نامه با نهادهای مختلف

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۰۳۲

امضای تفاهم‌نامه‌ بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با نهادهای و سازمان‌های مختلف در مازندران منجر به افزایش بیش از پنج برابری جذب در بیمه‌شدگان شده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیمی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران) عنوان کرد: یکی از کار ویژه‌های صندوق بیمه اجتماعی در مازندران ارتباط گرفتن با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در استان است. ما تفاهم‌نامه‌های مختلفی را با این نهادها به امضا رسانده‌ایم که منجر به افزایش جذب در بیمه‌شدگان شده است.

او ادامه داد: از جمله تفاهم‌نامه‌های امضا شده می‌توان به تفاهم‌نامه با استانداری برای پای کار آوردن فرمانداران و بخشداران، تفاهم‌نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای برای معرفی دانشجویان، تفاهم‌نامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بیمه هنرمندان و تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی برای تحت پوشش قرار دادن مددجویان مشمول اشاره کرد.

ابراهیمی گفت: تا قبل از بستن این تفاهم‌نامه‌ها یعنی تا قبل از سال ۹۶ سالانه دو تا سه هزار نفر در استان مازندران جذب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌شدند، اما این رقم اکنون به بیش از ۱۳ هزار نفر در سال رسیده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز