خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای کارگری آذرآب:

شرایط ناآرامی برای شرکت آذرآب پیش بینی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۷۵۰

رئیس شورای کارگری آذرآب گفت: پیگیری های بسیاری از سوی اعضای شورای کار آذرآب از طریق کانال وزارت کار و سایر وزارتخانه های مرتبط انجام شده است، اما اگر این پیگیری ها به نتیجه نرسد، شرایط ناآرامی برای شرکت آذرآب پیش بینی می شود.

به گزارش ایلنا، محمد جان ملکی افزود: تلاش ما بر این است که جو شرکت را آرام نگه داریم، اما اگر پیگیری‌ها به نتیجه نرسد پیش بینی اعضای شورا این است که صددرصد اتفاقاتی رخ خواهد داد. انتظارها به این سمت و سو پیش می رفت که اعضای شورای تامین استان بررسی ها و پیگیری های بیشتری انجام دهند که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداده است. 

وی ادامه داد: اگرچه پیگیری های مجدانه دستگاه قضا در پرونده آذرآب قابل تحسین بوده و قدردان این موضوع هستیم، اما علیرغم پیگیری ها و مکاتباتی که از سوی شورای کارگری شرکت صورت گرفته است، هنوز موفق به ملاقات با رییس دستگاه قضا حجت الاسلام رییسی نشده ایم. 

رئیس شورای کارگری آذرآب اظهار داشت: به رغم پیگیری های مدیران و مسئولان و شورای کارگری، کارها در شرکت آذرآب پیش نمی رود. وضعیت شرکت آذرآب نامطلوب است و این شرکت با کمتر از 15 درصد ظرفیت فعالیت می کند، اما این میزان فعالیت هم رو به کاهش است. هنوز حقوق تیترماه و مردادماه پرداخت نشده و وضعیت مطلوبی در شرکت موجود نیست. 

جان ملکی تصریح کرد: ابلاغیه ها و قراردادهایی برای ساخت بویلر از نیروگاه ها و پتروشیمی های استان های کرمانشاه و آذربایجان در شرکت آذرآب نهایی شده، اما متاسفانه هیچ اتفاق جدید و مثبتی در شرکت رخ نداده که بتوان کار و فعالیت را آغازکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز