خبرگزاری کار ایران

توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در رأس اهداف جهاد کشاورزی استان مرکزی است

رییس جهاد کشاورزی استان مرکزی، گفت: امسال توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در رأس اهداف جهاد کشاورزی استان مرکزی است.

به گزارش ایلنا، علی بابایی، رییس جهاد کشاورزی استان مرکزی در جلسه ارزیابی عملکرد و هم‌اندیشی رفع موانع همکاری با سازمان نظام مهندسی کشاورزی، اظهار کرد: رویکرد جدی این سازمان در سال ۹۵ در حوزه آب و خاک، حفظ و ارتقاء سطح همکاری‌ها با سازمان نظام مهندسی است.

وی ضمن قدردانی از اقدامات سازمان نظام مهندسی طی دو سال گذشته، ادامه داد: ساماندهی و شفاف سازی فعالیت‌ها و عوامل درگیر در اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار امسال در راس اهداف جهاد کشاورزی است.

بابایی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، بیان کرد: توسعه سامانه‌های نوین آبیاری از جمله اقدامات است.

وی افزود: در سند اجرایی ابلاغ شده به استان یکی از الزامات و پیش نیاز‌های انجام این پروژه، توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های تخصصی و صنفی به منظور ظرفیت سازی، توانمند سازی، کنترل و نظارت پروژه‌های آبیاری تحت فشار است.

بابایی با اشاره به اینکه استان مرکزی در بهره گیری از ظرفیت تشکل‌ها همواره پیشرو بوده است، یادآور شد: رویکرد جدی سازمان جهاد کشاورزی استان در سال ۹۵ در حوزه آب و خاک حفظ و ارتقاء سطح همکاری‌ها با سازمان نظام مهندسی در جهت جذب حداکثری اعتبارات برای استان است.

کد خبر : ۳۶۴۰۹۰