خبرگزاری کار ایران

توقیف ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۵۸

در عملیات‌های متعدد پلیس کالاهایی قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال کشف شد.

۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق در طرح دو روزه پلیس استان مرکزی توقیف شد.

به گزاش ایلنا از پایگاه خیری پلیس، سرهنگ «رضا احمدی» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در اجرای طرح منطقه‌ای مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فراورده‌های نفتی، این طرح با برنامه ریزی دقیق به مدت دو روز در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اضافه کرد: در عملیات‌های متعدد پلیس کالاهایی قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ احمدی با اشاره به کشفیات صورت گرفته ادامه داد: کشف ۲۰۰ دستگاه لب تاپ، ۱۰۰ هزار ثوب لباس، نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ جفت انواع کفش و مقادیری لوازم خانگی کشف و ضبط شد و مته‌مان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی در پایان گفت: قاچاق کالا و ارز یک پدیده ناهنجار اجتماعی است که برخی افراد در جهت بدست آوردن منافع شخصی و غیر قانونی ضربات سنگینی را به اقتصاد یک کشور و جامعه وارد می‌کنند و در کشور ما نیروی انتظامی بر حسب وظیفه ذاتی‌اش با همکاری سایر دستگاههای ذیربط با افرادی که بخواهند در این راه قدم بردارند برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز