خبرگزاری کار ایران

طی ۹ ماه گذشته امسال صورت گرفت:

آموزش امداد و کمک‌های اولیه به ۱۱۰۰۰ نفر در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۸۹

۳۶۴دوره آموزشی امداد و نجات در استان مرکزی برگزار شده است / در این ۳۶۴ دوره‌۱۱۰۰۰ نفر شرکت داشته که آموزش‌های توانمندسازی و آمادگی امداد و نجات را فرا گرفته‌اند.

۳۶۴دوره آموزشی امداد و نجات در استان مرکزی برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، صبح امروز در گفتگو با ایلنا گفت: در ۳۶۴ دوره آموزشی مختلف حوزه های امداد و نجات در سراسر استان مرکزی با حضور ۱۱۰۰۰ نفر برگزار شده است.

مرتضی سلیمی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی این جمعیت در ۹ ماه نخست امسال اظهار داشت: در ۳۶۴ دوره‌ آموزشی مختلف حوزه‌های امداد و نجات در سراسر استان مرکزی به منظور بالابردن سطح آمادگی و توانمندی نیروهای امدادی در استان برگزار شده است.

وی افزود: در این ۳۶۴ دوره‌۱۱۰۰۰ نفر شرکت داشته که آموزش‌های توانمندسازی و آمادگی امداد و نجات را فرا گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با اشاره به آموزش‌های تخصصی ویژه مدیران ارشد استان گفت: ۳۵۷ نفر از مدیران ارشد و شهرداران استان در ۸ دوره آموزشی، آموزش‌های تخصصی و مرتبط را دیده‌اند.

سلیمی تصریح کرد: در دوره آموزش‌های امداد عمومی که در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شده ۶۴۰نفر در ۲۴دوره آموزشی شرکت داشته‌اند.

وی افزود: ۲۹ دوره آموزشی نجات عمومی با حضور ۶۸۰ نفر در استان برگزار شده که موفق شدیم آموزش‌های لازم در این باره را به آنها بدهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با اشاره به دوره آموزشی تخصصی امداد و تخصصی نجات گفت: ۱۵ دوره امداد تخصصی برگزار شده و تعداد افرادشرکت کننده ۳۵۵ نفر بوده و ۳۸۰ نفر شرکت کننده در ۱۶ دوره آموزشی‌تخصصی نجات آموزش‌های مرتبط را فرا گرفته‌اند.

سلیمی تصریح کرد: دوره بازآموزی امدادگران و نجاتگران با ۱۵۶نفر شرکت کننده روی هم ۲۷ دوره بوده است.

وی افزود: در راستای همین آموزش‌ها، ۳دوره همایش مربیان در استان مرکزی برگزار شده که در آنها ۶۰ نفر شرکت داشته و آموزش امداد و نجات دیده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی برضرورت آموزش های کمک اولیه عمومی تاکید و گفت: ۱۳۵ دوره نیز در حوزه آموزش کمک‌های اولیه عمومی برگزار شده که ۳هزار و۳۰۰ نفر شرکت کننده داشته است.

سلیمی افزود: در همین راستا ۲۵دوره‌ ویژه دانش‌آموزان و با حضور ۳۵۰ نفر دانش‌آموز در استان برگزار شده و این افراد آموزش‌های مربوط به کمک های اولیه عمومی را فراگرفته‌اند.

وی با اشاره به آموزش‌های مبتنی بر نیاز محلی تصریح کرد: این آموزش را در ۸۲ دوره باحضور ۲هزار ۷۸۰ نفر شرکت کننده برگزار کرده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز