خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور:

از امید و اعتماد مردم پاسداری خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۳۲

معاون اول رئیس جمهور گفت: مهم‌ترین سرمایه اجتماعی که دراختیار ماست مردم هستند و قطعا از امید و اعتماد آنان پاسداری خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مهم‌ترین سرمایه اجتماعی که دراختیار ماست مردم هستند و قطعا از امید و اعتماد آنان پاسداری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا اسحاق جهانگیری در جلسه شورای اداری استان مرکزی که با حضور استاندار، امام جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در استانداری مرکزی برگزار شد ضمن تاکید براین مطلب افزود: از امید و اعتماد مردم پاسداری کردن به معنی خوب کار کردن، تدبیر و اتخاذ راهکارهای مناسب برای حل مشکلات موجود است.

وی اظهارداشت: لازمه حفظ انسجام و همراهی مردم با دولت، کارآمد بودن دولت است و دولتی کارآمد خواهد بود که بتواند مشکلات و دغدغه‌های زندگی مردم را برطرف کند و با کمترین هزینه از شرایط خاصی که درآن قرار داریم عبور کند.

جهانگیری تصریح کرد: خوشبختانه دولت دریکسال گذشته توانسته با مدیریت و اجرای برنامه‌ها و تصمیمات مناسب، شرایط متلاطم اقتصاد کشور را سامان دهد و ثبات و امنیت را درفضای اقتصادی ایجاد کند.

وی در خصوص سیاست خارجی دولت و روند مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: نباید به فضاسازی منتقدین با هرانگیزه‌ای توجه نمود چرا که دولت تا کنون در چارچوب سیاستهای نظام حرکت کرده و علاوه براینکه به دنبال دفاع ازحقوق ملت بوده و درادامه نیز خواهد بود با زبان استدلال و منطق با دنیا تعامل خواهد داشت تا تحریم‌های ظالمانه را متوقف نموده وشرایط موجود را بهبود بخشد.

جهانگیری ادامه داد: برخی تصور نکنند ما به نتیجه مذاکرات چشم بسته‌ایم و منتظر اتفاقات آینده‌ایم و نمی‌دانیم چطور باید مدیریت و برنامه ریزی نماییم. ما حتی برای شرایط سخت ترهم برنامه عملیاتی داریم اگرچه روند مذاکرات به گونه‌ای است که دستیابی به توافق جامع قطعا امکان پذیر می‌باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به محدودیت منابع آبی و وضعیت نگران کننده موجود اشاره کرد وگفت: درچنین شرایطی باید دربخش تامین و عرضه آب به ویژه در بخش شرب، به خوبی مدیریت نمود و دربخش کشاورزی نیزتوسعه کشت‌های متناسب با شرایط آبی موجود و اجرای طرح‌های آبیاری مکانیزه را مورد توجه جدی قرار داد.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری ازسخنانش استان مرکزی را از استانهای بسیار مهم در کشور دانست و گفت: باید دراین استان کار‌ها و اقدامات بزرگ واساسی انجام شود که لازمه آن هنر و توانایی مدیران است تا موانع و مشکلات را برطرف نموده و به شکوفایی و توسعه استان بیفزایند.

وی با تاکید براینکه محیط زیست و رفع مشکل آلودگی هوای اراک از مطالبات جدی و مهم مردم اراک بوده و هست افزود: تلاش خواهیم کرد تا درجهت تحقق این مطالبه مردم، تصمیمات و اقدامات مناسبی انجام شود همانگونه که طرح برخورداری کلانشهر اراک ازحمل ونقل ریلی نیز اخیرا درهیئت دولت تصویب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز