خبرگزاری کار ایران

رییس عملیات بازرسی نیروی انتظامی(ناجا):

مدیریت کارآمد گامی موثر در گسترش امنیت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۵۱

هدف از بازرسی از اقدامات نیروی انتظامی در این استان، رشد نقاط قوت در توسعه علمی و پژوهشی کارکنان در راستای تقویت پلیس روزآمد و تلاش در شناسایی و رفع نقاط ضعف در قسمت‌های مختلف انتظامی است.

رییس عملیات بازرسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی(ناجا) گفت: مدیریت کارآمد گامی موثر در گسترش امنیت پایدار در جامعه است.

به گزارش ایلنا، سردار فرامرز اخلاقی روز دوشنبه درجمع مسوولان انتظامی استان مرکزی در اراک افزود: نشاط و همبستگی جامعه در سایه امنیت پایدار امکان پذیر و امنیت اجتماعی ناشی از وجود ارزش‌های فرهنگی و استفاده بهینه از فرصت‌ها و ارتقاء سطح زندگی اجتماعی است که نهادهای آموزشی در این مسیر نقشی مهم دارند.

رییس عملیات بازرسی ناجا که مسوولیت تیم بازرسان این نیرو در استان مرکزی را نیز بر عهده دارد، گفت: هدف از بازرسی از اقدامات نیروی انتظامی در این استان، رشد نقاط قوت در توسعه علمی و پژوهشی کارکنان در راستای تقویت پلیس روزآمد و تلاش در شناسایی و رفع نقاط ضعف در قسمت‌های مختلف انتظامی است.

وی گفت: بازرسان در استان مرکزی به دنبال بررسی ارائه خدمات به مردم، کارکنان و سازمان در حوزه‌های اجتماعی هستند.

رییس تیم بازرسان ناجا در استان مرکزی افزود: ارتقاء خدمات ارزنده و حرکت رو به رشد سازمان، حاصل تلاش جمعی مسوولان و استفاده حداکثری از امکانات در این زمینه است.

اخلاقی، بر تعامل سازنده پلیس با سایر سازمان‌های دولتی و متولی در بخش امنیتی کشور در راستای توسعه زیر ساخت‌های امنیت پایدار تاکید کرد.

وی اظهار کرد: ضرورت پژوهش بر هیچکس پوشیده نیست و از طرفی نتایج تحقیقات باید کاربردی، اثرگذار، نتیجه بخش و در راستای پیشبرد اهداف سازمانی باشد که توجه بیش از پیش به این مهم، ضروری است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: تامین امنیت پایدار که زیربنای اصلی توسعه بوده با تلاش عده‌ای خاص محقق نمی‌شود، بلکه امنیت مقوله‌ای ارزشمند است که با مشارکت آحاد مردم در جامعه عینیت پیدا می‌کند.

سردار «عزیزالله ملکی» افزود: نیروی انتظامی با امنیت پایدار همواره درصدد ارتقاء بالندگی، نشاط و همبستگی در جامعه است.

وی بیان کرد: پلیس تمهیدات لازم را برای امنیت بخشی مطلوب آحاد جامعه در سطوح مختلف اجتماعی فراهم کره است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: توجه به ابتکار عمل و خلاقیت‌ها یکی از شاخصه‌های فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس این استان است.

ملکی، اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی، ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان و ارتقای سطح علمی و پژوهشی کارکنان انتظامی را از مهم‌ترین اقدامات فرماندهی انتظامی این استان در توسعه مدیریت کارآمد عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز