خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه صنعت و معدن کشور:

بسیاری از قوانین موثر در تولید اجرا نمی‌شود

کد خبر : ۱۸۳۳۷۷

بسیاری از قوانینی که درمجلس فعلی و دوره‌های گذشته برای بهبود فضای کسب و کار تصویب شده، متاسفانه به درستی اجرا نشده است و هیچ تاثیری در رفع موانع کار و تولید نداشته است.

بسیاری از قوانینی که درمجلس فعلی و دوره‌های گذشته برای بهبود فضای کسب و کار تصویب شده، متاسفانه به درستی اجرا نشده است و هیچ تاثیری دررفع موانع کار و تولید نداشته است.
به گزارش ایلنا از اراک، رئیس خانه صنعت و معدن کشوردر مراسم تجلیل ازصنعتگران و معدنکاران استان مرکزی که شب گذشته برگزارشد، ضمن بیان این مطلب افزود: استراتژی توسعه صنعتی که از سه دوره پیشین مجلس قرار بود تصویب و اجرا شود، هنوز به سرانجام نرسیده است. در حالی که درصورت اجرا می‌توانست موثر‌ترین راهکار برای حل مشکلات بخش صنعت و تولید کشور باشد.
عبدالوهاب سهل آبادی ادامه داد: درشرایط فعلی بسیاری ازهمکاران ما درعرصه تولید دربسیاری از استان‌های کشور، گرفتارمسائل و مشکلات متعددی هستند و به دلیل نبود نقدینگی، جرائم انباشته و مشکل معوقات بانکی حتی در زندان به سرمی برند.
وی تصریح کرد: امروزکدام واحد تولیدی و صنعتی است که با نرخ بهره ۳۲ درصد و جرائم و بدهی‌های معوق و صد‌ها مشکل دیگربتواند در این عرصه فعالیت کند و دررونق اقتصاد کشور تاثیرگذارباشد..
سهل آبادی با تاکید براینکه حل مشکلات فعلی بخش تولید نیازمند تدبیر و حمایت جدی دولت و اتخاذ سیاست‌ها و راهکارهای موثراست گفت: فعالان این بخش قطعا درچنین شرایطی نیز نقش و رسالت خود را درعرصه تولید و ایجاد اشتغال انجام خواهند داد و در بهبود شرایط اقتصاد کشور از دولت حمایت خواهند کرد اما از دولت نیز انتظارداریم در بخشودگی جرائم و معوقات و حل مشکل کمبود نقدینگی، فریادرس و یاری‌گر ما باشد.
رئیس خانه صنعت و معدن کشوراظهارداشت: متاسفانه عده‌ای که نه صنعتگر و نه تولید کننده‌اند درمیان فعالان این عرصه رخنه کرده و سرمایه‌ها را تصرف کرده‌اند بنابراین انتظارما از دولت این است که صنایعی را کمک و صیانت کنند که صنعتگر واقعی و زنده و فعال و پویا هستند و صرفا دراین بخش سرمایه گذاری کرده و در تولید و اشتغال کشور نقش موثری داشته و دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز