خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جدید بهزیستی استان مرکزی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۱۸

دکتر بهروز رفیعی قلعه ئی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان مرکزی معرفی شد.

اراک - ایلنا: صبح امروز در مراسمی که در سالن شهید همت مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی استان مرکزی با حضور حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی و حیدری معان توسعه مدیریت و منابع انسانی بهزیستی کشور و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، دکتر بهروز رفیعی قلعه ئی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان مرکزی معرفی شد.

به گزارش ایلنا در این مراسم حسن بیگی معاون استاندار مرکزی در سخنانی گفت: مبنای تغییرات در سازمانها رشد و تعالی درون سازمانی در نظر گرفته شده است و قصد داریم در تغییرات مدیریتی حتی المقدور افراد از درون همان سازمان انتخاب شوند و افراد انتخاب شده بومی استان نیز باشند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی افزود: تمامی موارد فوق با رعایت اصول اولیه از جمله هماهنگی با سیاستهای دولت و پاک دستی می باشد که از اساسی ترین شروط انتخاب مدیران است.

حسن بیگی همچنین در ادامه با توجه به وظایف سازمانی بهزیستی گفت: با توجه به افزایش آسیبهای اجتماعی به ویژه اعتیاد و دسترسی آسان و ارزان جوانان به مواد مخدر صنعتی بهترین کار پیشگیری است.

وی همچنین در خصوص معلولیتهای افراد گفت: پیشگیری از معلولیت و خدمات توانبخشی به افراد نیز باید با نگاه ویژه توسعه یابد.

در ادامه این مراسم حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بهزیستی کشور در سخنانی گفت: برای نظام جمهوری اسلامی خوشایند نیست که بگوییم جامعه هدف بهزیستی زیاد است و باید کاری کنیم که افراد تحت پوشش بهزیستی و دیگر سازمانهای حمایتی از پوشش خارج شوند و بتوانند روی پای خود بایستند و مشکلاتشان را به صورت ریشه ای برطرف سازند و در این راستا علاوه بر رفع مشکل باید کرامت افراد نیز به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه دکتر رفیعی مدیرکل جدید بهزیستی استان مرککزی در سخنانی گفت: مردم در سال گذشته و در انتخابات به دولت تدبیر و امید و عقلانیت و دولت دور از افراط و تفریط رای دادند و باید تمامی خواسته های مردم مورد توجه قرار گیرد. وی سپس با اشاره به موضع سلامت در جامعه گفت: سلامت اجتماعی و سلامت روحی و روانی و سلامت جسمی باید در کنار هم قرار گیرد تا بتوانیم بگوییم افراد جامعه سالم هستند و در بهزیستی باید بر روی سلامت اجتماعی با محوریت خانواده بیشتر کار کرد و در همین راستا فعالیت بیش از پیش اورژانس اجتماعی و سایر بخشهای مرتبط مد نظر قرار خواهد گرفت.

در پایان مراسم نیز با اهدا لوح تقدیر از زحمات ربیعی مدیرکل پیشین بهزیستی قدردانی گردید و دکتر بهروز رفیعی قلعه ئی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان مرکزی معرفی شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز