خبرگزاری کار ایران

دیدار هیئت اجرائی خانه کارگر شهرستان ساوه و زرندیه با فرماندار جدید؛

بازنشستگان با حقوق های ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومانی چه کنند؟

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۸۰

دبیر اجرائی خانه کارگر شهرستان ساوه و زرندیه در دیدار نمایندگان کارگری این شهرستان با فرماندار جدید گفت: شهرستان های ساوه و زرندیه بزرگترین شهر صنعتی کشور با ۵۵۰ واحد تولیدی و ۵۵ هزار کارگر و ۱۰ هزار کارگر بازنشسته هستند و ۳۵ هزار نفر نیز عضو تشکیلات خانه کارگر هستند.

به گزارش " ایلنا " زمانی نوری در مورد کم لطفی بعضی از مسئولین شهرستان گفت: این مجموعه بزرگ که بدون هیچ چشم داشتی به خزانه دولت با همین حق عضویت ها اداره می گردد مورد بی مهری اکثر مسئولین این شهرستان قرار گرفته است.

دکتر شهلا میرگلوبیات نماینده مردم ساوه و زرندیه با تبریک روز زن و روز کارگر گفت: شهرستانهای ساوه و زرندیه دو شهرستان صنعتی هستند و مهمترین سرمایه آنها نیروی انسانی که قسمت اعظم آنها کارگران هستند، تشکیل می دهند.

علیرضا امیری رئیس کانون بازنشستگان استان مرکزی در این جلسه از مشکلات بازنشستگان در این استان گفت: بازنشستگان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و با حقوق ۴۰۰ الی ۵۰۰ تومان واقعا " نمی توانند زندگی خود را اداره کنند.

امیری افزود: چرا صدا و سیما تصویر زندگی یک بازنشسته را نشان نمی دهد تا مسئولین بدانند که این قشر زحمتکش مورد بی مهری قرار گرفته اند.

رئیس کانون بازنشستگان استان مرکزی از کسر اضافه حقوق کارگران ابراز تاسف نمود و گفت: از مسئولین تقاضا دارم پیگیر مشکلات این قشر ضعیف جامعه باشند.

معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز از نقش کارگران در این منطقه سخن گفت وافزود:: کارگران جایگاه بسیار بالایی در کشور دارند و مسائل و مشکلات آنها باید مورد بحثو بررسی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز