خبرگزاری کار ایران

توزیع میوه شب عید در ۱۰۰مرکز عرضه در سطح استان مرکزی

کد خبر : ۱۵۰۸۶۹

توزیع میوه شب عید همچون سال‌های قبل در مراکز تعیین شده از ۲۶ اسفند در سراسر استان مرکزی آغاز می‌شود.

اراک - ایلنا: توزیع میوه شب عید همچون سال‌های قبل در مراکز تعیین شده از ۲۶ اسفند در سراسر استان مرکزی آغاز می‌شود.
به گزارش ایلنا معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان با اعلام این خبر گفت: خرید میوه که از اواخر بهمن از استان‌های شمالی آغاز شد به پایان رسیده و حمل از محل خرید برای ذخیره سازی شب عید در حال انجام است.

عزیزا. له صدیقی تامین میوه امسال را براساس نیاز‌ها ی سال قبل عنوان کرد و گفت: با هماهنگی با استان‌های دیگر سیب وپرتقال به میزان مورد نیاز وارد بازار شده و با قیمت مناسب زیر نرخ بازار در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به کیفیت میوه در الویت انتخاب استان‌های عرضه کننده بوده تصریح کرد: همه تلاش‌های سازمان تهیه جنس مرغوب با قیمت مناسب می‌باشد. وی عرضه سایر میوه‌ها را مشروط به تشخیص شورای نظارت استان عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم بدون یارانه میوه‌های دیگر را نیز در مراکز عرضه با قیمت مناسب تهیه و وارد بازار کنیم میوه‌هایی مثل کیوی و موز هم تهیه می‌شود که این موضوع با نظرموافق شورای نظارت امکان پذیر است.

صدیقی نرخ میوه را در مراکز عرضه در استان براساس قیمت بازار عنوان کرد و گفت: در روزهای پایانی سال شورای نظارت نرخ میوه را در ۱۰۰ مرکز عرضه فعال در استان با ۲۰درصد تفاوت نسبت به بازار اعلام می‌کند.

به گفته صدیقی سال گذشته ۲۴۵۰ تن سیب وپرتقال در استان عرضه شد و تاریخ توزیع نیز طبق سنوات قبل از شروع توزیع تا ۱۵ فروردین در دستور کار قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز