خبرگزاری کار ایران

۶۰ هزار دانش آموز استان مرکزی آموزش‌های امداد می‌بینند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۸۵۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با موضوع آموزش امداد و کمک‌های اولیه به ۶۰ هزار دانش‌آموز در استان خبر داد.

اراک - ایلنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با موضوع آموزش امداد و کمک‌های اولیه به ۶۰ هزار دانش‌آموز در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مرتضی سلیمی با اعلام این خبر افزود: این تفاهم‌نامه با اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد شده است.
وی اضافه کرد: براساس این تفاهم‌نامه که به مدت دو سال، از بیستم فروردین‌ماه ۹۳ تا فروردین ۹۵ اجرایی خواهد شد استفاده از مربیان آموزش و پرورش که در سنوات گذشته طی اولین تفاهم آموزشی ۵۰ هزار نفری دانش‌آموزان آموزش دیده‌اند و نیز مربیان طرح ملی دادرس، به عنوان مربی امداد و کمک‌های اولیه فعالیت خواهند نمود.
سلیمی گفت: بازآموزی مربیان دوره‌دیده آموزش و پرورش، تهیه و تحویل گواهینامه در صورت موفقیت فراگیران در آزمون پایان دوره و نظارت بر فعالیت آموزشی موضوع این تفاهم‌نامه، از دیگر تعهدات هلال احمر است.
وی خاطرنشان کرد: براساس تعهدات آموزش و پرورش، فراگیران پس از گذراندن دوره در صورت تمایل به فعالیت داوطلبانه، به عضویت جمعیت هلال احمر در خواهند آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز