خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام تعاونی‌های استان مرکزی در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۹۰۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از آغاز ثبت‌نام تعاونی‌های این استان در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور خبر داد و گفت: هجدهمین جشنواره انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر کشور در شهریورماه سال جاری و همزمان با فرا رسیدن هفته تعاون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید امیدی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، افزود: مطابق برنامه زمان‌بندی ابلاغی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت‌های تعاونی می‌توانند از امروز 12 تیر ماه تا 30 تیر ماه سال جاری از طریق سامانه جامع و هوشمند تعاون به آدرس taavoni.mcls.gov.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: مهمترین شاخص انتخاب تعاونی‌های برتر در سال‌ جاری، رعایت اصول بین‌المللی تعاون، از جمله اصل داوطلبانه بودن عضویت، نظارت اعضاء به اداره امور تعاونی، مشارکت اقتصادی اعضا، استقلال تعاونی، آموزش و اطلاع‌رسانی و توجه به جامعه و محیط‌زیست است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: پس از ثبت نام تعاونی‌های فعال استان مرکزی در سامانه جامع و هوشمند تعاون، مراحل رتبه‌بندی و داوری انتخاب تعاونی‌های برتر انجام می‌شود و در مراحل بعدی نتایج آن اعلام خواهد شد.

امیدی تصریح کرد: در حال حاضر بدون احتساب اعضای تعاونی سهام عدالت، 1948 تعاونی با 30 هزار و 369 نفر عضو و همچنین با ایجاد 19 هزار و 93 فرصت شغلی در استان مرکزی فعال است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز