خبرگزاری کار ایران

اختصاص بخشی از درآمد نمایش «فلان و چنان حکومت خان جان» به مجید بهرامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۹

گروه اجرایی هدف خود از این کار خیر را عمومیت دادن توجه هنرمندان تئاتر به بکدیگر در سراسر کشور عنوان کرده است.

ایلنا: گروه نمایش «فلان و چنان حکومت خان‌ جان» نوشته رضا شاه‌بداغی و کارگردانی مهدی محمدی بخشی از درآمد حاصل از فروش روز اول و دوم خود را به درمان مجید بهرامی اختصاص می‌دهد.

به گزارش ایلنا، نمایش «فلان و چنان حکومت خان جان» که در فرهنگسرای آیینه شهر اراک به صحنه می‌رود پیش فروش بلیت‌های خود را به تامین هزینه‌های درمان مجید بهرامی اختصاص می‌دهد.

مهدی محمدی کارگردان نمایش «فلان و چنان حکومت خان جان» در همین رابطه گفت: از آنجا که اجرای نمایش ما در شهر اراک است تصمیم گرفتیم تمام عواید حاصل از اجرای اول و دوم نمایش را به مجید بهرامی که در حال درمان است هدیه کنیم تا این اتفاق در فضای تئا‌تر سراسر کشور عمومیت پیدا کند.

او در ادامه افزود: امیدوارم در این فضا همه به هم کمک کنند، چرا که ما تئاتری‌ها زمانی که کار داریم و یا زمانی که بی‌کاریم مورد حمایت قرار نمی‌گیریم، پس بهتر است خودمان در خانواده تئا‌تر پیگیر احوال یکدیگر باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: از مخاطبان تقاضا می‌کنیم در صورت امکان با تهیه بلیت نمایش‌، علاوه بر تماشای این نمایش به این امر خیر یاری رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز