خبرگزاری کار ایران

آصفری نماینده اراک:

تحول مدیریتی خوبی در استان شکل گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۵

یک روز تصمیم گرفتم بروم و شیر مازوت نیرگاه را ببندم حتی تا جلوی در هم رفتم اما منصرف شدم و بازگشتم / مستند برای من آورده اند که یک نفر یک تا دو میلیون تومان رشوه گرفته است / برخی انتصابات در کشور با اعتدال متناسب نیست

ایلنا: محمد حسن آصفری نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گفت: آمدن آقای مقیمی در راس امور اجرایی استان تحول خوبی در بحثمدیریتی استان بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا آصفری افزود: مهندس مقیمی یک مدیر بومی موفق است که سوابق اجرایی زیادی را در کارنامه خود دارد.

آصفری سپس با اشاره به انتصابات صورت پذیرفته در سطح کشور گفت: من وکیل الدوله نیستم و حرف مردم را می‌زنم و وکیل المله هستم ولی برخی از انتصابات در کشور با اعتدال متناسب نیست و چون در کشور کار زیادی انجام شده و نباید گروهی که روی کار می‌آیند گروههای قبلی را کنار بگذارند و من مخالف جریانات تندرو هستم و اینکه بگویند ما پیروز انتخابات هستیم دلیلی نیست که همه را از طیف خود به کار بگمارند.

وی گفت: باید بدون نگاه حزبی و جریانی از نیرو‌ها استفاده شود و نمی‌پسندیم که در استان جریانات حزبی حکمفرمایی کنند و مجموعه دولت باید بدون خط و غل و غش و در جریان انقلاب باشد.

نماینده اراک سپس با اشاره به بحثرشوه در دستگاه‌های اجرایی گفت: برخی از مدیران غافل هستند و مردم در این خصوص به ما گزارش می‌دهند.

وی گفت: مردم برای من مستند آورده‌اند که یک نفر یک تا دو میلیون تومان رشوه گرفته است مدیران در این خصوص باید دقت بیشتری به خرج دهند و باید رصد کنند که در مجموعه مدیریتیشان چه اتفاقاتی می‌افتد و استانداری نیز باید تیم بازرسی و نظارتی خود را فعال نماید.

آصفری در خصوص بحثآلودگی هوای اراک گفت: یک بخش از معضل آلودگی هوا با گازسوز کردن نیروگاه برداشته شد که البته آن هم معلوم نیست با سرد شدن هوا ادامه یابد یا خیر.

آصفری افزود: نماینده باید قانونی عمل کند ولی یک روز تصمیم گرفتم بروم و شیر مازوت نیروگاه را ببندم حتی تا جلوی در هم رفتم اما منصرف شدم و بازگشتم ولی قطعا پیگیر موضوع خواهم بود و در ملاقاتی که با آقای رئیس جمهور خواهم داشت حتما به ایشان اعلام خواهد کرد

وی در خصوص درآمدهای استان نیز گفت: ۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد استان بوده که در قانون امده است بخش زیادی از این درآمد باید در خود استان صرف شود این درحالی است که این درآمد در استان صرف نشده است و برای این موضوع از آقای استاندار می‌خواهم پیگیر این موضوع باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز