خبرگزاری کار ایران

معارفه مقیمی به عنوان استاندار مرکزی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۲۵

با توجه به اینکه آقای مقیمی بومی استان هستند قطعا تمام تلاش خود را برای توسعه استان به کار خواهد بست. / از سوی وزیر کشور آقای محمدحسین مقیمی به عنوان استاندار جدید مرکزی معرفی شد.

ایلنا: صبح امروز با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولین استانی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این مراسم حجت الاسلام مظفری امام جمعه موقت اراک و رئیس کل دادگستری استان مرکزی ضمن تقدیر از علی اکبر شعبانی فرد به عنوان استاندار قبلی استان گفت: مردم استان مرکزی از استاندار بومی انتظارات ویژه دارند و ما مسیر طولانی را برای رسیدن به اهداف عالی داریم و بنابراین باید همه در خدمت آقای مقیمی استاندار جدید استان مرکزی باشیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات خاص شهر اراک گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر اراک مشکل صنایع است و مشکلاتی که تحریم‌ها برای این صنایع به وجود آورده است که برای رفع آن‌ها نیاز به عزم جدی و همت عالی داریم وی همچنین با اشاره به بخشی از نامه امیر المومنین علی(ع) به مالک اش‌تر افزود: مدیران باید از دادن وعده‌های غیرعملی به مردم خودداری کنند که این وعده‌ها باعثخشم مردم و خداوند می‌شود.

در ادامه این مراسم دکتر شهلا میرگلوبیات رئیس مجمع نمایندگان استان در سخنانی گفت: با توجه به اینکه آقای مقیمی بومی استان هستند قطعا تمام تلاش خود را برای توسعه استان به کار خواهد بست.

وی افزود با توجه به اینکه در سال گذشتته ۲۳ درصد بودجه عملیاتی شده و در سال جاری نیز تاکنون حدود ۶ تا ۸ درصد بودجه عملیاتی شده است ما با یک بحران روبرو هستیم و این یعنی استاندار باید مدیریت بحران بکند.

میرگلو بیات خاطر نشان ساخت: خداوند همه چیز به استان مرکزی عطا نموده است و این استان در زمینه صنعت و کشاورزی در کشور حرفهایی برای گفتن دارد و باید از این پتانسیل به نحو احسن استفاده کنیم و اگر کوتاهی صورت پذیرد جفا در حق مردم است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس خاطر نشان ساخت: در حال حاضر مشکل کم آبی در برخی از شهرهای استان از مشکلات اسای به شمار می‌رود که باید برای حل این موضوع انتقال آب از رودخانه قم رود در دستور کار قرار گیرد.

میرگلوبیات حمایت از صنعت و کشاورزی را واجب برشمرد و گفت: باید کارهای زیربنایی در استان شکل بگیرد و از موازی کاری‌ها جلوگیری شود.

نماینده ساوه در ادامه از وزیر کشور خواست تا نسبت به تعیین تکلیف فرمانداری‌های ویژه اقدام شود.

میرگلو بیات افزود: از ده سال قبل تاکنون بحثفرمانداری ویژه در حد نصب تابلو بوده است و بر همین اساس از وزیر کشور درخواست داریم تا نسبت به ابلاغ چارت سازمانی فرمانداری‌های ویژه اقدام نمایند تا مردم آثار آن را در زندگی خود لمس کنند.

در ادامه این مراسم شعبانی فرد استاندار سابق مرکزی به برخی اقدامات انجام شده در استان اشاره نمود و برخی از مزیت‌های استان را برشمرد.

در پایان مراسم نیز از سوی وزیر کشور آقای محمدحسین مقیمی به عنوان استاندار جدید مرکزی معرفی شد و از زحمات آقای شعبانی فرد به عنوان استاندار سابق قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز