خبرگزاری کار ایران

آزادی 67 زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۹۴

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 67 زندانی جرایم غیرعمد استان با حمایت‌ خیران آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن حسین‌بیگی افزود: مجموع بدهی این زندانیان بیش از 150 میلیارد ریال بود که بیش از 12 میلیارد ریال به صورت کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه استان پرداخت شده و بقیه بدهی این افراد نیز به صورت تسهیلات، بخشش شکات و پذیرش اعسار تامین شد.

وی ادامه داد: در سال جاری 11 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان مرکزی با پرداخت 2 میلیارد و 670 میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه استان در دهه کرامت از بند رهایی یافتند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی اظهار داشت: سال گذشته نیز در اقدامی ارزشمند 290 زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی با بیش از 655 میلیارد ریال بدهی، با حمایت‌ خیران از تحمل حبس رها شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

حسین‌بیگی تصریح کرد: در حال حاضر 120 زندانی جرایم غیرعمد در استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند که انتظار می‌رود مردم مومن استان نسبت به این اقدام مهم و خداپسندانه توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری اجتماعات، سال گذشته برنامه گلریزان در حمایت از زندانیان برگزار نشد و امسال نیز به همین دلیل امکان برگزاری آیین گلریزان وجود ندارد، بنابراین از شهروندان انتظار می‌رود این ستاد را با حمایت‌های خود از طریق حساب‌های بانکی برای آزادی زندانیان غیرعمد حمایت کنند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی تأکید کرد: شماره حساب‌های 6037991899858207 نزد بانک ملی ایران و 6063737000477537 نزد بانک قرض‌الحسنه مهر اقتصاد برای کمک های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز