خبرگزاری کار ایران

پیام معاون رئیس جمهور به مناسبت ۱۲سالگی ایلنا؛

رعایت حرمت افراد و دوری از اتهام‌زنی همواره مورد توجه ایلنا بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۵۶

ایجاد فضای سالم و نشاط‌‌آور در جامعه همراه با استفاده از آزادی‌هایی که در قانون تصریح شده و رعایت حرمت افراد و دوری از اتهام‌زنی و تخریب همواره توسط خبرگزاری ایلنا مورد توجه بوده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رئیس جمهور به مناسبت ۱۲ سالگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، پیامی را برای این خبرگزاری صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن پیام معصومه ابتکار به شرح زیر است:

«امیدوارم تولد این خبرگزاری مبارک باشد و سال‌های سال در مسیر اطلاع‌رسانی خدمت کند. ایلنا نمونه موفقی از اطلاع رسانی سالم، آزاد، منتقدانه، علمی و کار‌شناسی است که در طی این سال‌ها اثرات خوبی را از خود جای گذاشته که امیدواریم این اثرات ادامه پیدا کند.

ارتقای آگاهی عمومی جامعه به ویژه در موضوعات تخصصی همچون محیط زیست، ایجاد فضای سالم و نشاط‌آور در جامعه همراه با استفاده از آزادی‌هایی که در قانون تصریح شده و رعایت حرمت افراد و دوری از اتهام‌زنی و تخریب همواره توسط خبرگزاری ایلنا مورد توجه بوده است و امیدوارم همچنان نیز ادامه پیدا کند، تا فضای خوب رسانه‌ای برای رصد فعالیت‌های انجام شده در کشور و فعالیت‌های بخشی از قدرت در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه محیط زیست استمرار داشته باشد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز