خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراثفرهنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

امسال هزار و ۳۰۰ دستگیری در حوزه میراثفرهنگی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۶۸

ما در حد مقدورات و امکانات اقدام می‌کنیم، اما تعداد آثار ما در سطح کشور بسیار گسترده است، به طوری که اکنون حدود ۳۱ هزار اثر ثبتی ملی در کشور داریم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امسال بیش از هزار و ۱۳۰۰ دستگیری در ارتباط با جرایم حوزه میراثفرهنگی در کل کشور داشته‌ایم.

محمد کربلایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد برنامه‌های سازمان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای افزایش نیروی یگان حفاظت این سازمان گفت: ما درصدد افزایش نیروی این یگان هستیم و ساختار پیشنهادی خود را نیز به معاونت توسعه سازمان ارائه داده‌ایم، نظر رئیس سازمان میراثفرهنگی نیز بر این است که حتما یگان حفاظت ارتقا ساختار داشته باشد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: طرح پیشنهادی ما باید کار‌شناسی شود و سپس به معاونت راهبردی ریاست جمهوری ارسال شده و به تصویب برسد.

وی در پاسخ به این سوال که در بسیاری موارد شنیده می‌شود که یگان حفاظت نتوانسته است، در جلوگیری از تخلفات حوزه میراثفرهنگی به خوبی عمل کند، اظهار کرد: مردم و دوستداران میراثهمواره به ما تخلفات را خبر می‌دهند، ما در حد مقدورات و امکانات اقدام می‌کنیم، اما تعداد آثار ما در سطح کشور بسیار گسترده است، به طوری که اکنون حدود ۳۱ هزار اثر ثبتی ملی در کشور داریم و بیش از یک میلیون اثر نیز در حال ثبت که با پشتیبانی ناجا سعی در حفاظت از همه این آثار داریم.

کربلایی همچنین در مورد تعداد دستگیری‌های مرتبط با تخلفات حوزه میراثفرهنگی در کشور گفت: امسال بیش از هزار و ۱۳۰۰ دستگیری در کل کشور داشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز