خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

احداثجاده در جنگل ابر فعلا متوقف شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۱۲

این طرح فعلا متوقف شده است تا بررسی‌های لازم صورت بگیرد و تا این لحظه بررسی‌های ما نشان می‌دهد که احداثجاده از میان جنگل ابر که از ذخایر ارزشمند محیط‌زیست محسوب می‌شود، کار درستی نیست.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: احداثجاده در جنگل ابر فعلا متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه میان سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت علوم در پاسخ به خبرنگار ایلنا در مورد آخرین وضعیت احداثجاده در میان جنگل‌های ابر گفت: این طرح فعلا متوقف شده است تا بررسی‌های لازم صورت بگیرد و تا این لحظه بررسی‌های ما نشان می‌دهد که احداثجاده از میان جنگل ابر که از ذخایر ارزشمند محیط‌زیست محسوب می‌شود، کار درستی نیست.

وی ادامه داد: در نظر داریم که در دولت تدبیر و امید طرحی را برای حفاظت از جنگل‌های طبیعی به اجرا در بیاوریم که در این طرح به مسائلی همچون عبور جاده‌ها از میان جنگل‌ها، ‌ تخریب‌ها و رانش زمین که ناشی از کاربری این جاده‌هاست در نظر گرفته می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین در مورد آخرین وضعیت تبدیل آشوراده به منطقه گردشگری اظهار کرد: فعلا خبر جدیدی در این زمینه نیست، اجرای تفاهم‌نامه امضا شده در مورد این مساله ملزم به رعایت برخی مسائل حقوقی است که اگر این نکات و شرایط قید شده رعایت نشود، اجرای طرح متوقف خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود؛ آمارهای اعلام شده در زمینه آلودگی هوا منطبق با واقعیت نیست، گفت: در تهران ۳۶ دستگاه برای سنجش انواع آلودگی‌های موجود وجود دارد که سازمان محیط زیست یکی از این سنجش‌ها را انجام می‌دهد. آزمایش‌های ما نیز برای این است که بدانیم برنامه‌های انجام شده همچون بهبود کیفیت سوخت در زمینه آلاینده‌ها موثر بوده است؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز