خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت وپایش محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

تهران امسال ۱۳ روز هوای پاک داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۸۵

امسال تهران ۱۳ روز پاک، ۱۸۴ روز سالم و ۷۲ روز ناسالم داشته است در حالی که در سال ۹۲،۳ روز پاک، ۱۶۷ روز سالم و ۱۰۰ روز ناسالم را تا همین تاریخ سپری کردیم.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: امسال تعداد روز‌های ناسالم از نظر آلودگی هوا نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۸ روز کاهش داشته است.

محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مقایسه وضعیت آلودگی هوای امسال نسبت به سال گذشته در تهران، گفت: امسال تهران ۱۳ روز پاک، ۱۸۴ روز سالم و ۷۲ روز ناسالم داشته است در حالی که در سال ۹۲،۳ روز پاک، ۱۶۷ روز سالم و ۱۰۰ روز ناسالم را تا همین تاریخ سپری کردیم.

وی در مورد آلاینده‌های موجود در هوا افزود: مهم‌ترین آلاینده‌های موجود در هوای تهران ذرات معلق کوچک‌تر از دو و نیم میکرون است.

رستگاری در پاسخ به این سوال که عامل موثر در کاهش روز‌های ناسالم، تغییر کیفیت سوخت بوده یا وضعیت جوی تاثیر بیشتری را داشته است، افزود: تغییر کیفیت سوخت قطعا موثر بوده است اما اینکه چه عاملی بیشترین تاثیر را داشته، نیازمند بررسی و تحقیق است که در پایان سال انجام می‌شود.

معاون نظارت وپایش محیط زیست استان تهران با بیان اینکه مهم‌ترین زمان در مورد تعیین وضعیت آلودگی هوا دی ماه است، گفت: در دی ماه پدیده وارونگی هوا به اوج خود می‌رسد، به طوری که سال گذشته به جز یک روز در کل دی ماه شاهد آلودگی هوا بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز