خبرگزاری کار ایران

اختصاص ردیف اعتباری ویژه برای احیاء تالاب‌های بین‌المللی هامون در بودجه ۹۴

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۵۸

مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای مطالعه، حفاظت و احیاء هامون‌ها در بودجه سال ۹۴ اختصاص داده شده که امیدواریم با مدیریت مناسب این اعتبار بخش گسترده‌ای از مطالعات و اقدامات احیایی تالاب‌ها در سال آینده انجام شود.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه دولت در بودجه سال ۹۴ توجه ویژه‌ای برای حفاظت و احیاء تالاب‌های بین‌المللی هامون داشته است، گفت: برای تحقق این امر ردیف اعتباری اختصاصی برای تالاب‌های هامون دیده شده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، احمدعلی کیخا با اشاره با اهمیت موضوع احیاء تالاب‌های هامون افزود: هم اکنون در دولت این مسئله روشن شده که برای رونق زندگی مردم در سیستان احیاء تالاب‌های هامون بیش از پیش ضروری است و از اینرو توجه ویژه دولت به این موضوع باعثشده تا در بودجه سال آینده ردیف اعتباری اختصاصی برای حفاظت و احیاء هامون‌ها لحاظ شود.

وی ادامه داد: مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای مطالعه، حفاظت و احیاء هامون‌ها در بودجه سال ۹۴ اختصاص داده شده که امیدواریم با مدیریت مناسب این اعتبار بخش گسترده‌ای از مطالعات و اقدامات احیایی تالاب‌ها در سال آینده انجام شود.

کیخا ادامه داد: احیاء تالاب‌ها احیاء زندگی مردم سیستان است از اینرو تمام تلاش سازمان حفاظت محیط زیست کمک به مردم منطقه از طریق احیاء تالاب‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست در راستای حفاظت و احیای تالاب‌های هامون ادامه داد: هم اکنون سازمان تهیه و تدوین برنامه مدیریت جامع حوضه آبریز تالاب‌های هامون را با مشارکت کلیه دست اندرکاران و جوامع محلی در دستور کار خود دارد که مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا آخر سال این برنامه تهیه و آماده خواهد شد. وی ادامه داد: با آماده شدن این برنامه مدیریت و با اعتبار تخصیص یافته امید می‌رود در سال آینده اقدامات مهمی در راستای احیای هامون‌ها انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز