خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

فردا ارتفاعات تهران بارانی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۳۳

بیشتر مناطق کشورمان در سه روز آینده جوی نسبتا آرام خواهد داشت / از روز دوشنبه سواحل شمال کشور و شمال غرب با افزایش نسبی دما روبرو خواهد بود.

یک کار‌شناس هوا‌شناسی گفت: فردا(شنبه) در ارتفاعات تهران بارش باران را خواهیم داشت.

امیر حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آب و هوای کشور گفت: در حال حاضر با افزایش ابر در استان‌های شمال غرب رو برو هستیم و انتظار داریم که از بعدازظهر بارش‌ها در این منطقه آغاز شود.

وی ادامه داد: فردا سواحل شمال و ارتفاعات البرز نیز بارش‌های پراکنده و در مناطق مرتفع بارش برف خواهد داشت، همچنین یکشنبه سواحل شمال و مناطقی از شمال شرق کشور نیز با باد و مقدار خفیفی بارش روبرو خواهد بود، این موج در روز یکشنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

این کار‌شناس هوا‌شناسی افزود: بیشتر مناطق کشورمان در سه روز آینده جوی نسبتا آرام خواهد داشت، دریای خزر هم فردا و پس فردا می‌تواند مواج باشد. از روز دوشنبه سواحل شمال کشور و شمال غرب با افزایش نسبی دما روبرو خواهد بود.

نقشینه با بیان اینکه در روز چهارشنبه با قرار گرفتن مرکز کم فشار بر روی مدیترانه، شاهد بارش باران در شرق ترکیه خواهیم بود، تصریح کرد: انتظار داریم امشب تهران به تدریج افزایش ابر را داشته باشد، حتی در پاره‌ای از نقاط استان بارش‌های خفیف و پراکنده را خواهیم داشت و فردا بارش‌های تهران می‌تواند درارتفاعات باشد.

وی ادامه داد: روز شنبه برای تهران کاهش ابر پیش بینی می‌شود، یکشنبه نیز هوای تهران کمی ابری است و دوشنبه با کاهش دما و غبار صبحگاهی روبرو خواهیم بود.

این کار‌شناس هوا‌شناسی اظهار کرد: بیشینه دمای امروز و فردای تهران به ترتیب ۱۰ و ۱۲ درجه و روز یکشنبه نیز۱۰درجه خواهد بود، همچنین کمینه دمای فردا صبح تهران ۳ درجه و روز یکشنبه ۴ درجه است.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین لازم به ذکر است که شهرستان بیجار در حال حاضر مه آلود و با دید ۱۰۰ متر گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز