خبرگزاری کار ایران

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور؛

به زمین پاک در آینده بیش از پیش نیاز است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۶۷

دولت تدبیر و امید عزم خود را جزم کرده تا در حوزه محیط زیست به طور جدی وارد شود و رهبری نیز با تمام قوا از این موضع حمایت می‌کند تا تمام امکانات برای ما مهیا شود.

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس محیط زیست ضربه‌های بسیاری خورده است، اظهار کرد: همه مسئولان کشور دست به دست هم دادند که محیط زیست را دو باره احیا کنند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: در عصر حاضر هر کس محیط زیست و آب سالم تر داشته باشد برای به زانو درآوردن دشمنان نیازی به جنگ ندارد.

نبوی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید عزم خود را جزم کرده تا در حوزه محیط زیست به طور جدی وارد شود و رهبری نیز با تمام قوا از این موضع حمایت می‌کند تا تمام امکانات برای ما مهیا شود.

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اینکه در آینده به زمین پاک بیش از پیش نیاز است، تصریح کرد: مدیران کارخانه و شرکت‌ها باید ابتدا سلامتی و نفس مردم را در نظر بگیرند چرا که همه اقدامات در نهایت برای دستیابی به زندگی مطلوب است.

وی با اشاره به ویژگی های خاص زرندیه اظهار کرد: زرندیه باید به شهرستان سبز استان و کشور تبدیل شود.

سید احمد نبوی ادامه داد: اراک و تهران را نمی توان به سرعت تغییر داد اما، می توان زرندیه که در حال حاضر آب، هوا و خاک پاک و سالم دارد را سالم نگه داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز