خبرگزاری کار ایران

برای نجات دریاچه ارومیه؛

چالش‌های استقرار کشاورزی پایدار به طور مستمر پایش شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۹۱

هم افزایی و تعامل بین ذینفعان متعدد طرح، موجب افزایش نقاط قوت و مدیریت به هنگام چالشهای طرح شده و اجرای بهینه پروژه را تضمین می نماید.

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران گفت: پایش مستمر نقاط قوت و چالش‌های پروژه استقرار کشاورزی پایدار برای نجات دریاچه ارومیه برای ارتقای سطح کیفی اجرای پروژه ضروری است.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست؛ محسن سلیمانی روزبهانی در حاشیه برگزاری کارگاه مشارکتی میان برنامه‌ای پروژه استقرار کشاورزی پایدار در دریاچه ارومیه تاکید کرد: هم‌افزایی و تعامل بین ذینفعان متعدد طرح، موجب افزایش نقاط قوت و مدیریت به هنگام چالش‌های طرح شده و اجرای بهینه پروژه را تضمین می‌نماید.

کارگاه مشارکتی میان برنامه‌ای پروژه استقرار کشاورزی پایدار در دریاچه ارومیه مورخ در مرکز آموزش‌های سازمان جهاد کشاورزی ارومیه برگزار شد.

این کارگاه با شرکت مدیر ملی و کارشناسان طرح حفاظت از تالاب های ایران، مدیریت و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و شهرستان‌های تحت پوشش طرح و مدیران شرکت‌های محلی فنی مهندسی کشاورزی مجری پروژه برگزار شد.

شرکت کنندگان به صورت مشارکتی ضمن مرور مراحل اجرای طرح از ابتدا تاکنون و نقاط قوت آن، از طریق گفتگوهای گروهی در کارگروه‌های مختلف به استخراج چالش‌های پیش رو و راه کارهایی جهت مدیریت موثر آنها پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز