خبرگزاری کار ایران

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر؛

بازگشت از سفر را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنید

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۵۳

مسافران و گردشگران عزیز با تماس با سامانه ۱۴۱ نسبت به کسب اطلاع از وضعیت تردد و ترافیک مسیر اقدام کنند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی با توجه به حجم بالای سفر در این روز‌ها، توصیه‌هایی را به مسافران ارائه کرد و از آن‌ها خواست که بازگشت خود از سفر را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به هموطنان عزیز توصیه می‌شود برنامه بازگشت خود را مدیریت نموده و به روزهای پایانی تعطیلات موکول ننمایند و از هم اکنون نسبت به سفر بازگشت برنامه ‌ریزی کنند.

به آن دسته از هموطنانی که به دلیل مشغله کاری و اداری باید در محل‌های کار خود حاضر باشند پیشنهاد می‌شود از هم اکنون آغاز به بازگشت کنند.

با توجه به اینکه آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها از روز سه شنبه مورخ اول مهرماه است از هموطنان عزیز خواهشمندیم در صورت امکان برنامه بازگشت خود را به روزهای شنبه و یکشنبه موکول کرده تا فرزندان با آرامش و آسودگی کامل، خود را برای شروع سال تحصیلی جدید آماده کنند.

- مسافران و گردشگران عزیز با تماس با سامانه ۱۴۱ نسبت به کسب اطلاع از وضعیت تردد و ترافیک مسیر اقدام کنند.

- مسافران و گردشگران عزیز ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک‌های طولانی ‌‌نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری بعمل آورند و از توقفهای غیرضروری در حاشیه جاده‌ها، اطراف رودخانه‌ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می‌شود خودداری کنند.

- با توجه به اینکه احتمال دارد مسافران عزیز در ترافیک‌های طولانی مدت طی مسیر نمایند، لذا قبل از ورود به جاده نسبت به کنترل میزان بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام نمایند تا در طول جاده‌ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوند.


- به تمامی تأسیسات گردشگری، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می‌شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر مراجعت در جهت رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و گردشگران در ترافیک‌های طولانی اهتمام بیشتری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز