خبرگزاری کار ایران

نماینده بعثه رهبری در عراق:

داعش محصول تفکر ضد اسلامی استعمارگران است

کد خبر : ۱۹۳۳۶۷

گروه تروریستی داعش با ایجاد افراط و تفریط در احکام دین و جدا کردن عامه مردم از شریعت و فقاهت اهداف شوم خود را دنبال می کند و می خواهد با این افکار انحرافی خود، اسلام آمریکایی را به جایی اسلام ناب به جهانیان معرفی کند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق در تحلیل فعالیت گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه تاکید کرد، این گروه ها را محصول تفکر ضد اسلامی استعمارگران است.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری حج، حجت الاسلام و المسلمین ˈرضا اسکندریˈ گفت: آنها به نام اسلام، فتواهای جدید ضد اسلام صادر کردند تا مردم را از دین متنفر کنند که در این ارتباط می توان به حکم جهاد نکاح یا صدور مجوز مشروبخواری و موارد مشابه اشاره کرد.

وی ادامه داد، از سوی دیگر رفتار خشن و ضد اسلامی و کشتار مردم بیگناه با پرچم اسلام نیز از سوی این گروه و تلاش گروه های تکفیری برای دورکردن مردم از شریعت است.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق تصریح کرد: گروه تروریستی داعش با ایجاد افراط و تفریط در احکام دین و جدا کردن عامه مردم از شریعت و فقاهت اهداف شوم خود را دنبال می کند و می خواهد با این افکار انحرافی خود، اسلام آمریکایی را به جایی اسلام ناب به جهانیان معرفی کند.

وی به شیوه های تبلیغ استکبار و این که گروه تروریستی داعش زاید این تفکرات است اشاره کرد و ادامه داد: استکبار با نمایش فیلم های به ظاهر جذاب، سعی در القای گسترش اباحه گری و پیامهای ضد اسلامی به مخاطبان مسلمان دارد.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری تاکید کرد: ترویج فساد امروز به طور غیرمستقیم و غیر کلامی صورت می گیرد که در راستای گسترش اباحه گری و دورکردن مسلمانان از شریعت می باشد. استکبار در شبکه های تلویزیونی در کشورهای اسلامی اعم از شبکه های عربی و فارسی که برنامه ها و فیلم های مستهجن و خلاف پخش می کنند در وسط برنامه ها ماه رمضان مبارک را تبریک می گوید، اما رمضانی که در آن حلال و حرام نباشد، شریعت اسلام نباشد.

وی با اشاره به سیاستهای ضد استعماری غرب در دوران میرزای شیرازی و صدور فتوای ایشان، گفت: صدور حکم مرجعیت جامع اسلامی موجب شد انگلیسی ها به اهداف خود نرسند، اکنون هم انقلاب اسلامی ایران به برکت رهبری های داهیانه حضرت امام(ره) و تداوم آن توسط مقام معظم رهبری، تمامی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده است.

وی ادامه داد، تکیه ملت بر اصل ولایت فقیه موجب پیروزی مقتدرانه ایران اسلامی شده است. در عراق نیز مرجعیت آیت ا.. سیستانی و تبعیت شیعه و سنی از حکم ایشان سبب شد اقشار مختلف مردم شیعه و سنی برای مقابله با تروریست های داعشی و دفاع از کشور و استقلال عراق به میدان بیایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز