خبرگزاری کار ایران

گفتگوی ایلنا با کارشناس سازمان هواشناسی؛

پیش بینی وضعیت هوا در روزهای تعطیل / دریای خزر مواج خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۷۷

«در دو روز آینده هوای تهران در پاره‌ای از نقاط ابری است و امروز دمای حداکثر وحداقل هوا به ترتیب ۳۸ و ۲۳ درجه و فردا نیز حداکثر دمای هوا به ۳۶ درجه خواهد رسید.»

یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده در سواحل دریای خزر در سه روز آینده خبر داد و افزود دریای خزر در این روزها مواج خواهد بود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در سه روز آینده در سواحل دریای خزر با بارش پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به ویژه در سواحل شرقی روبرو خواهیم بود دریای خزر نیز در این روزها مواج خواهد بود.

گودرزی اظهار کرد: بر این اساس از اواخر امروز(۶ مرداد) و سه شنبه در استان گلستان و شرق مازندران آب گرفتگی معابر عمومی پیش بینی شده و توصیه می شود اقدامات پیشگیرانه لازم به عمل آید.

وی افزود: تا روز سه شنبه در نیمه شمالی کشور با روند کاهش دما روبرو خواهیم بود در همین مدت در برخی مناطق جنوب شرقی کشور مانند جنوب سیستان، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس در برخی ساعات اولیه شب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در دو روز آینده به سبب افزایش سرعت وزش باد در استانهای سمنان، اصفهان، تهران، البرز، قم ومرکزی در این استانها گرد و غبار را خواهیم داشت.

گودرزی گفت: امشب هوا در جنوب غرب و سواحل خلیج فارس نیز با گرد و غبار همراه خواهد بود و تا پایان هفته نیز باد وگرد و غبار تشدید خواهد شد. خلیج فارس نیز در دو روز آینده مواج خواهد بود.

وی در پایان اشاره کرد: در دو روز آینده هوای تهران در پاره ای از نقاط ابری است و امروز دمای حداکثر وحداقل هوا به ترتیب ۳۸ و ۲۳ درجه و فردا نیز حداکثر دمای هوا به ۳۶ درجه خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز