خبرگزاری کار ایران

ابتکار مسائل محیط زیست استان تهران را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۱۲

«ه منظور رسیدگی به مسائل مختلف حوزه محیط زیست استان و انجام برنامه‌های پیش بینی شده اعم از بازدید‌ها و نشست‌های تخصصی، این اداره کل فردا میزبان معصومه ابتکار خواهد بود.»

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد که رئیس سازمان حفاظت محیط زیست فردا(۲۴ تیرماه) ضمن دیدار با با تشکل‌های زیست محیطی، صاحبان صنایع وفعالان محیط زیست استان تهران، مسائل زیست محیطی این استان را را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد هادی حیدرزاده، اظهار کرد: به منظور رسیدگی به مسائل مختلف حوزه محیط زیست استان و انجام برنامه‌های پیش بینی شده اعم از بازدید‌ها و نشست‌های تخصصی، این اداره کل فردا میزبان معصومه ابتکار خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اهمیت سفرهای ریاست این سازمان به استان‌های مختلف کشور به منظور بازدید از آخرین وضعیت محیط زیست و تبیین و بررسی مشکلات موجود تصریح کرد: وجود معضلات مختلف زیست محیطی در استان تهران باید به افزایش حساسیت‌ها و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های کلان زیست محیطی برای این استان منتج شود.

وی در ادامه یادآور شد: از دیگر برنامه‌های ریاست سازمان، شرکت در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان عصر فردا(۲۴ تیر ماه) با حضور استاندار تهران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز