خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شمیرانات خبر داد:

کشف و ضبط پرندگان وحشی در ویلای لواسان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۷۳

«ماموران موفق به کشف و ضبط تعداد ۹ قطعه پرنده از جمله دو قو، دو طاووس، دو غاز، دو آنقوت و یک عروس غاز شده و این پرندگان را به پارک طبیعت پردیسان منتقل کردند و پرونده تخلف صاحب این ملک تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.»

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از کشف و ضبط تعدادی پرنده وحشی در یکی از ویلاهای شهر لواسان که به طور غیر مجاز نگهداری می شدند توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، بیژن مقیمی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته طی گزارش دریافتی از طرف یکی از اهالی دوستدار محیط زیست شهر لواسان مینی بر نگهداری غیرمجاز پرندگان وحشی در یکی از باغات لواسان ماموران یگان حفاظت محیط زیست بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران موفق به کشف و ضبط تعداد ۹ قطعه پرنده از جمله دو قو، دو طاووس، دو غاز، دو آنقوت و یک عروس غاز شده و این پرندگان را به پارک طبیعت پردیسان منتقل کردند و پرونده تخلف صاحب این ملک تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شمیرانات از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی موضوع را سریعا از طریق شماره تلفن‌های ۲۶۵۰۷۱۷۷ و ۲۶۵۰۷۲۳۳ به اداره محیط زیست شهرستان شمیرانات جهت بررسی و پیگیری اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز