خبرگزاری کار ایران

موزه جهان نما تعطیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۵۴

موزه جهان نما جهت انجام رنگ آمیزی فضای داخل موزه و ریل کشی جهت نصب تابلوهای نقاشی و سیستم نورپردازی جدید تا تاریخ ۴ مرداد ماه تعطیل خواهد بود.

موزه جهان نما به دلیل انجام عملیات مربوط به تجهیز و بهسازی از تاریخ ۳ تیر به مدت یک ماه تعطیل می شود.

به گزارش ایلنا، موزه جهان نما جهت انجام رنگ آمیزی فضای داخل موزه و ریل کشی جهت نصب تابلوهای نقاشی و سیستم نورپردازی جدید تا تاریخ ۴ مرداد ماه تعطیل خواهد بود.

موزه جهان نما‌ یکی از موزه های مجموعه فرهنگی - تاریخی نیاوران است که کلکسیونی از آثار هنری اهدایی یا خریداری شده ایرانی و خارجی در دوران پهلوی را با دو معیار تنوع و نفاست آثار هنری و همچنین گسترة زمانی خلق آن ها در خود جای داده است.

دراین موزه آفرینه هایی که هزاران سال با یکدیگر اختلاف سن دارند، آثاری از تمدن های تاریخی سیلک، موشیکا، حاشیه نیل و خاور دور، در کنار آثاری از نام آوران هنر معاصر جهان همچون آمادئو مودیلیانی، پابلو پیکاسو، پل گوگن، کامیل پیسارو، لوئی والتا، ادگار دگا، خوان میرو، آگوست رنوار، سالوادور دالی، مارک شاگال، آلبرتو جاکومتی، اندی وارهول و پیشگامان هنر نوگرای ایران همچون حسین زنده رودی، پرویز تناولی، بهمن محصص، پرویز کلانتری، مسعود عربشاهی، سهراب سپهری، ژازه طباطبایی، ناصر اویسی، منوچهر یکتایی، پروانه اعتمادی و غیره در معرض دید قرار دارند.

علاقه مندان جهت بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می توانند همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۷ به این مجموعه واقع در تهران، میدان شهید باهنر(نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت ۱۸ فعال خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز