خبرگزاری کار ایران

وزارت نیرو اعلام کرد:

کاهش ۵۳ درصدی وسعت پوشش برفی کشور طی یک سال

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۷۴

«شرکت مدیریت منابع آب ایران وسعت پوشش برفی کشور را تا پایان دومین هفته اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، سه هزار و ۴۰۵ کیلومتر مربع اعلام کرد درحالی که مساحت پوشش برف کشور در زمان مشابه سال گذشته، هفت هزار و ۲۵۸ کیلومتر مربع بوده است.»

وسعت پوشش برفی کشور تا پایان دومین هفته اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۵۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، شرکت مدیریت منابع آب ایران وسعت پوشش برفی کشور را تا پایان دومین هفته اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، سه هزار و ۴۰۵ کیلومتر مربع اعلام کرد درحالی که مساحت پوشش برف کشور در زمان مشابه سال گذشته، هفت هزار و ۲۵۸ کیلومتر مربع بوده است.
بر اساس این گزارش، وسعت پوشش برفی کشور تا پایان دومین هفته اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۵۳ درصد کاهش یافته است.
شرکت مدیریت منابع آب ایران همچنین متوسط ارتفاع آب معادل برف کشور را در این مدت بدون تغییر در مقایسه با دوره مشابه سال آبی گذشته، هفت میلیم‌تر اعلام کرده است.
حجم آب معادل برف کشور از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، ۲۴ میلیون مترمکعب گزارش شده است.
بر اساس این گزارش، حجم آب معادل برف کشور تا پایان دومین هفته اردیبهشت ماه سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال آبی گذشته، ۵۳ درصد کاهش یافته است.
حجم آب معادل برف کشور در مدت مشابه سال آبی گذشته، ۵۱ میلیون مترمکعب گزارش شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز