خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن ندای معلولین ایران در گفتگو با ایلنا:

چهار راه ولیعصر بر روی معلولان بسته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۹۰

اخیرا با راه‌‌اندازی زیرگذر و مسدود ساختن گذرگاه سابق عابر پیاده با نرده کشی اطراف چهار راه ولیعصر، معلولان امکان گذر از این چهار راه مهم تهران را ندارند.

رئیس انجمن ندای معلولین ایران از بسته شدن چهارراه ولیعصر به روی معلولان و جانبازان انتقاد کرد.

محمود کاری در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: چهارراه ولی عصر به روی معلولان و جانبازان بسته شده است و نه از زیر گذر و نه از بالا نمی توانند عبور کنند.

وی تصریح کرد: با گذشت ۱۰سال از ابلاغ قانون جامع حمایت از حقوق معلولان که در آن موضوع مناسب سازی مورد تاکید قرار گرفته است، اخیرا با راه‌‌اندازی زیرگذر و مسدود ساختن گذرگاه سابق عابر پیاده با نرده کشی اطراف چهار راه ولیعصر، معلولان امکان گذر از این چهار راه مهم تهران را ندارند.

وی ادامه داد: زیر گذر چهار راه ولعیصر دارای ۷ ورودی و خروجی با پله برقی است که معلولان وجانبازان نمی توانند از آن استفاده کنند و همچنین با نرده کشی های که در چهار راه ولیعصر شده است امکان عبور و مرور معلولان وجود ندارد.

رئیس انجمن ندای معلولین ایران با اشاره به اینکه این موضوع اعتراض معلولان را به همراه داشته است افزود: آنها اعتراض خود را نسبت به زیرگذر چهارراه و لیعصر به صورت کتبی به شورای شهر ارائه داده‌اند.

کاری تاکید کرد: خواسته انجمن ندای معلولین ایران این است که در هر جایی که برای عابران پیاده راهی گذاشته می شود که می توانند از آن استفاده کنند، معلولان هم باید بتوانند به راحتی از آن مکان عبور کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز