خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد؛

کشف و ضبط ۳۹ قطعه پرنده وحشی در بازار پرندگان خلیج شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۳۹۴

مأمورین موفق شدند تعداد ۳۹ قطعه پرنده وحشی شامل ۱۶ قطعه کبک، ۶ قطعه تیهو، ۱۲ قطعه جوجه هدهد، ۴ قطعه جوجه دارکوب و یک قطعه بلبل خرما را از این افراد متخلف کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط تعداد ۳۹ قطعه پرنده وحشی، طی عملیات روز گذشته یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در بازار پرندگان خلیج شهر تهران خبر داد.

اسماعیل میرانزاده در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست اداره کل محیط زیست استان تهران، روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه طی گشت و پایش سطح شهر تهران و بازار پرندگان زینتی خلیج که تعدادی از همیاران محیط زیست نیز بصورت نامحسوس در آن شرکت داشتند، در محوطه بازار با تعدادی فروشنده پرندگان وحشی برخورد می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه هرگونه خرید و فروش پرندگان وحشی برابر قوانین و مقررات مربوطه ممنوع است، افزود: مأمورین موفق شدند تعداد ۳۹ قطعه پرنده وحشی شامل ۱۶ قطعه کبک، ۶ قطعه تیهو، ۱۲ قطعه جوجه هدهد، ۴ قطعه جوجه دارکوب و یک قطعه بلبل خرما را از این افراد متخلف کشف و ضبط کنند.

میرانزاده ضمن اعلام اینکه این پرندگان به قرنطینه پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست منتقل شده‌اند، تصریح کرد: پرونده تخلف این فروشندگان تشکیل و به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده‌ هر نوع خرید و فروش جانوران وحشی، محیط زیست استان تهران را با شماره تلفن‌های ۷۷۳۵۹۵۶۴ و ۷۷۳۵۵۷۸۱ الی ۴ در جریان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز