خبرگزاری کار ایران

با شکایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران؛

فعالیت هتل آرینا شمیرانات متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۸۲

هتل آرینا شمیرانات ضمن استقرار در حریم کمی و کیفی رودخانه جاجرود، در مجاورت منطقه حفاظت شده ورجین که یکی از مهم‌ترین زیستگاههای حیات وحش استان تهران محسوب می‌شود واقع گردیده و به این جهات موضوع از طریق این اداره کل تحت پیگیری قضایی قرار گرفت.

رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست استان تهران از صدور حکم توقف فعالیت هتل آرینا شمیرانات بر اساس شکایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی امرالهی با اعلام این خبر گفت: بر مبنای مصوبه شورای شهرسازی و معماری، این مجموعه نسبت به دریافت مجوز ساخت یک هتل رستوران در دو بلوک ۷ و ۳ طبقه اقدام کرده بود.

وی افزود: پس از اخذ پروانه مربوطه این مجموعه شروع به ساخت و سازهای غیر مجاز نموده، بطوریکه بلوک ۷ طبقه به ۱۳ طبقه و بلوک ۳ طبقه به ۵ طبقه بنای غیر قانونی افزایش یافته است.

امرالهی با اشاره به اهمیت حفظ شرایط و حریم کمی و کیفی رودخانه جاجرود تصریح کرد: این هتل ضمن استقرار در حریم کمی و کیفی رودخانه جاجرود، در مجاورت منطقه حفاظت شده ورجین که یکی از مهم‌ترین زیستگاههای حیات وحش استان تهران محسوب می‌شود واقع گردیده و به این جهات موضوع از طریق این اداره کل تحت پیگیری قضایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیگیری این موضوع همچنین برابر تصمیمات اخذ شده در ستاد ساماندهی مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز در استانداری تهران صورت پذیرفته، گفت: در راستای پیگیریهای انجام شده، دستور توقف عملیات اجرایی این هتل صبح امروز از حوزه قضایی مربوطه دریافت گردید.

به گفته رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست استان تهران، این دستور قضایی ظرف ۲۴ ساعت آینده به این مجموعه ابلاغ خواهد شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز