خبرگزاری کار ایران

مدیر کل محیط زیست استان تهران به ایلنا خبر داد:

تدوین طرح جامع صنوف شهر تهران طی یک‌ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۳۸

«در فاز اول طرح جامع صنوف شهر تهران باید بانک اطلاعاتی صنوف و میزان پراکنش آن‌ها و اینکه در چه نقاطی قرار دارند مشخص و نقطه یابی شود و به تبع آن گزینه‌های مکانی مناسب برای انتقال آن‌ها مشخص شود.»

مدیرکل محیط زیست استان تهران از تدوین و آماده سازی طرح جامع ساماندهی صنوف شهر تهران طی یک‌ماه تا یک‌ماه و نیم آینده خبر داد.

«محمدهادی حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد آخرین وضعیت ساماندهی صنوف مزاحم و آلاینده شهر تهران اظهار داشت: شهرداری تهران با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست در حال تدوین طرح جامعی است که به موجب آن صنوف شهر تهران ساماندهی خواهد شد.

وی ادامه داد: در فاز اول باید بانک اطلاعاتی صنوف و میزان پراکنش آن‌ها و اینکه در چه نقاطی قرار دارند مشخص و نقطه یابی شود و به تبع آن گزینه‌های مکانی مناسب برای انتقال آن‌ها مشخص شود.

حیدر‌زاده در مورد وضعیت فعلی انتقال صنوف مزاحم و آلاینده نیز توضیح داد: مراحل انتقال شیمیایی فروش‌ها به خاوران تا حدودی انجام شده است و در مورد سایر صنوف نیز گزینه‌ها و مناطقی مطرح شده، که با آماده سازی طرح جامع ساماندهی صنوف طی یک تا یک‌ماه و نیم آینده، نهایی خواهد شد.

به گفته مدیر کل محیط زیست استان تهران مسئولیت اصلی طرح ساماندهی صنوف مزاحم و آلاینده با شهرداری تهران و با نظارت سازمان حفاظت محیط زیست است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز