خبرگزاری کار ایران

اعزام‌ها به عتبات عالیات در ایام برگزاری انتخابات عراق متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۷۱

«بر اساس اعلام مسوولان عراقی، مرزهای هوایی این کشور از ساعت ۲۴ دوشنبه تا ساعت ۱۸ چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه بسته می‌باشد و هیچ پروازی به مقصد فرودگاه‌های نجف و بغداد انجام نمی‌شود.»

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از توقف و تغییر دراعزام‌های زمینی و هوایی زائران ایرانی عتبات در ایام برگزاری انتخابات عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «محسن نظافتی» مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس اعلام مسوولان عراقی، مرزهای هوایی این کشور از ساعت ۲۴ دوشنبه تا ساعت ۱۸ چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه بسته می‌باشد و هیچ پروازی به مقصد فرودگاه‌های نجف و بغداد انجام نمی‌شود.

وی افزود: بر اساس این اعلام ورود زائران به خاک عراق از طریق مرزهای زمینی در روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه ممنوع می‌باشد از این رو اعزام‌های زمینی زائران ایرانی به عتبات در این ایام متوقف می‌شود.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته زائران ایرانی مستقر در عراق شامل کاروان‌های هوایی و زمینی اعزامی به عتبات در این فاصله زمانی از طریق مرزهای زمینی به کشور بازگردانده می‌شوند و ترتیبی اتخاذ شده تا زائران کاروان‌های هوایی اعزامی از مسیر مرزهای شلمچه و چزابه وارد کشور شده و سپس از طریق فرودگاه اهواز به استان‌های محل اقامت خود انتقال داده شوند.

نظافتی همچنین گفت: جدول اعزام زائرانی که در فاصله زمانی فوق الذکر سفرشان لغو شده در حال برنامه ریزی است و متعاقباً از طریق ادارات حج و زیارت استان‌ها به اطلاع کارگزاران زیارتی خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز