خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نظارت و ارزیابی معاونت گردشگری به ایلنا خبرداد:

ممنوع الخروج شدن مدیرعامل دفتر خدمات مسافرتی الیزه پرواز

کد خبر : ۱۵۶۰۵۴

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با هواپیمایی کشوری و در پی تقاضای معاونت گردشگری کشور و اداره کل میراثفرهنگی تهران مشکل برگشت مسافران از ترکیه به ایران برطرف شده است.

ایلنا: مدیر کل نظارت و ارزیابی معاونت گردشگری گفت: در راسنای شکایت مسافران، مجوز، حساب های بانکی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره دفتر خدمات مسافرتی " الیزه پرواز " لغو و مسدود شد همچنین مدیرعامل نیز ممنوع الخروج شد.

عبدالناصر میرچی، با بیان اینکه در هفته گذشت تخلف جدی در ارتباط با اعزام تور به کشور ترکیه و عدم پاسخگویی به تعهدات از سوی یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری تهران به نام «الیزه پرواز» اعلام شد، به ایلنا، گفت: تعداد مسافران این آژانس ۱۶۸ نفر بود و با توجه به اهمیت مساله سریعا موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی به برگزاری جلسه ضروری با حضور پدر فرد متخلف که صاحب ۲۰ درصد از سهام شرکت الیزه پرواز است، اشاره و اظهار کرد: نتیجه این جلسه انجام مکاتبه و هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری برای بازگرداندن فوری مسافران بود.

مدیر کل نظارت و ارزیابی معاونت گردشگری همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه شرکت های هواپیمایی پس از فروش بلیت نسبت به انجام پرواز و جا دادن مسافران در مسیرهای رفت و برگشت وظیفه و مسئولیت دارند از این رو محاسبات مالی و تسویه حساب بین شرکت تورگزار و شرکت هواپیمایی مطلقا نباید در انجام پرواز و ارائه سرویس حمل و نقل به مسافر اختلال ایجاد کند.

به گفته میرچی با دادستان تهران، شعبه کشیک دادسرای عمومی و انقلاب تهران و رئیس کل دادگستری استان تهران برای ممانعت از خروج مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت الیزه پرواز از کشور و مسدود کردن حساب بانکی شرکت و اعضای هیات مدیره مکاتبات لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه دیگر شکایت جدیدی از سوی مسافران دریافت نشده است، گفت: جلسه فوق العاده و اضطراری کمیسیون فنی رسیدگی به تخلفات دفاتر خدمات مسافرتی در زمان وقوع تخلف برگزار شد که در این جلسه نسبت به لغو مجوز فعالیت شرکت الیزه پرواز که حداکثر مجازات پیش بینی شده در ماده ۳۱ آیین نامه مصوب هیات وزیران است، تصمیم گیری شد.

مدیر کل نظارت و ارزیابی معاونت گردشگری با اشاره به مطرح کردن این موضوع با سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با هواپیمایی کشوری و در پی تقاضای معاونت گردشگری کشور و اداره کل میراثفرهنگی تهران مشکل برگشت مسافران از ترکیه به ایران برطرف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز