خبرگزاری کار ایران

مشاور مدیر عامل منطقه آزاد کیش:

حضور بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر نوروزی در جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۸۵

تاکنون ۲۵ هزار دستگاه خودرو برای ورود به جزیره کیش در ایام نوروز ثبت‌نام کرده‌اند / بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر در این ایام به منطقه آزاد کیش سفر می‌کنند.

ایلنا: مشاور مدیر عامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه تاکنون ۲۵ هزار دستگاه خودرو برای ورود به جزیره کیش در ایام نوروز ثبت‌نام کرده‌اند گفت: بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر در این ایام به منطقه آزاد کیش سفر می‌کنند.

به گزارش ایلنا، " مرتضی بلوکی " مشاور مدیر عامل منطقه آزاد کیش با اعلام این مطلب گفت: امسال جزیره کیش پذیرای بیش از ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی خواهد بود و برای هر خانواده به مدت ۴ روز اقامت در کیش تدارکات ویژه ای دیده شده است.

مشاور رسانه ای مدیر عامل منطقه آزاد کیش افزود: جزیره کیش امسال با مدیریت عامل جدید(علی‌اصغر مونسان) ضمن ترمیم زیرساختها همچون آب و برق، توسعه راه های درون شهری، نظارت بر جامعه بازاریان و اصناف بستر لازم برای پذیرایی مسافران به این جزیره را فراهم کرده است.

بلوکی با بیان این که نوروز سال ۹۳ در جزیره کیش، بر خلاف سایر ایام نوروز در سالهای گذشته خواهد بود، گفت: تمامی هتلها، سویت ها و اماکن پذیرایی برای مسافران نوروزی در این جزیره فراهم شده است.

به گفته بلوکی، مونسان، مدیر عامل منطقه آزاد کیش برای توسعه این جزیره و ارتقاء این منطقه به قطب گردشگری کشور و حاشیه خلیج فارس برنامه های ویژه ای برای سال ۹۳ در دست اقدام دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز