خبرگزاری کار ایران

نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام‌های عتبات اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۶

نتیجه قرعه کشی پیش ثبت نام عتبات عالیات و زمان قطعی کردن ثبت نام هر یک از اولویت‌ها امروز ۲۸ بهمن در سامانه اینترنتی http: / / atabat. haj. ir اعلام شد.

ایلنا: سرپرست اداره کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: نتایج قرعه‌کشی پیش ثبت نام‌های جدید اعزام به عتبات عالیات اعلام شد که طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۳۳۰ هزار زائر تا خرداد سال ۹۳ به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، " محسن نظافتی " گفت: نتایج پیش ثبت نام‌های جدید اعزام به عتبات عالیات که تا ۲۵ بهمن انجام شده است، امروز اعلام و اولویت‌های اعزام مشخص شد.

وی افزود: نتیجه قرعه کشی پیش ثبت نام عتبات عالیات و زمان قطعی کردن ثبت نام هر یک از اولویت‌ها امروز ۲۸ بهمن در سامانه اینترنتیhttp: / / atabat. haj. irاعلام شد.

سرپرست اداره کل عتبات عالیات سازمان حج ادامه داد: بیشتر افرادی که در این دوره از پیش ثبت نام‌ها شرکت کرده‌اند متقاضی اعزام به کربلای معلی در ایام عید نوروز هستند اما اولویت‌های شماره یک، دو و سه اولویت‌هایی هستند که بیشتر احتمال اعزام آن‌ها در ایام نوروز وجود دارد.

وی تصریح کرد: در مجموع ۳۳۰ هزار نفر در این دوره از پیش ثبت نام‌ها شرکت کرده‌اند و مجموع اعزام‌ها نیز تا پایان خرداد سال ۹۳،۳۳۰ هزار نفر خواهند بود.

نظافتی اظهار داشت: در ایام عادی در روز ۸۰ دستگاه اتوبوس به کربلای معلی اعزام می‌شوند که در ایام نوروز با ۵۰ درصد افزایش روزی ۱۲۰ دستگاه اتوبوس اعزام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز