خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان میراثفرهنگی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

انقلاب را با گوشت و پوست لمس کرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۳۲

مردم همواره پای ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، ملت پرتلاش ما همواره در صحنه حضور دارند و دستاوردهای نظام را با صلابت به نسل آینده منتقل می‌کنند.

ایلنا: رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از نسل انقلاب‌ام و انقلاب را با گوشت و پوست لمس کرده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " مسعود سلطانی فر "، امروز با حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن گفت: شاهد هستیم که خروش مردم هر سال در راهپیمایی ۲۲ بهمن پررنگ‌تر می‌شود و این خروش یکی از دلایلی است که تحرکات دشمنان را ناکام می‌گذارد.

وی ادامه داد: البته تا زمانی که مردم شریف ایران ارزش‌های اسلام و انقلاب را دنبال می‌کنند دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی هم بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان میراثفرهنگی در ادامه تصریح کرد: مردم همواره پای ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، ملت پرتلاش ما همواره در صحنه حضور دارند و دستاوردهای نظام را با صلابت به نسل آینده منتقل می‌کنند.

سلطانی فر خاطر نشان کرد: من از نسل انقلاب هستم و انقلاب را با گوشت و پوست لمس کرده‌ام و وظیفه خود می‌دانم که با حضور در این صحنه‌ها همواره از حاکمیت نظام اسلامی دفاع کنم.

از صبح امروز برنامه موسیقی اقوام ایرانی در مقابل سازمان میراثفرهنگی و گردشگری برای راهپیمایان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز