خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

مهدی حجت: در تودیع و معارفه رئیس سازمان میراثفرهنگی شرکت نمی‌کنم

کد خبر : ۱۴۲۴۵۴

با بالاگرفتن شایعه‌ی اختلاف میان محمدعلی نجفی با مهدی حجت؛ حجت گفت: من دوست ۳۰ ساله آقای نجفی هستم که علاوه بر همکاری و دوستی، روابط خانوادگی نیز با وی دارم.

ایلنا: مهدی حجت اعلام کرد: فردا(۱۵ بهمن) در مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان میراثفرهنگی شرکت نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با استعفای محمدعلی نجفی و آمدن مسعود سلطانی فر؛ شایعات زیادی در برخی مناسبات در سازمان میراثفرهنگی و گردشگری مطرح شده است. ازجمله‌ی این شایعات؛ اختلاف میان محمدعلی نجفی با مهدی حجت قائم مقام سازمان است.

اگرچه حجت پس از استعفای نجفی اسباب و اثاثیه خود را جمع کرده و اعلام کرده که قصد همکاری با این سازمان را ندارد، اما یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: تندروی‌های حجت در انتصابات در سازمان میراثفرهنگی؛ موجب دودسته‌گی در این سازمان شد و علت اصلی استعفای نجفی نیز همین مسائل بوده است.

مهدی حجت در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره این شایعات با تأکید براینکه هیچ اختلافی میان من و آقای نجفی وجود نداشته است، تصریح کرد: من دوست ۳۰ ساله آقای نجفی هستم که علاوه بر همکاری و دوستی، روابط خانوادگی نیز با وی دارم.

وی با بیان اینکه انتصابات در سازمان میراثفرهنگی شاید در برخی از موارد به پیشنهاد من بوده است اما تصمیم‌گیر نهایی آن رئیس سازمان یعنی آقای نجفی بوده است، افزود: در بسیاری از موارد پیشنهاداتی ازسوی نمایندگان مجلس استانداران برای انتصابات مطرح می‌شد. انتصابات در شورای عالی انتصابات سازمان بررسی و درنهایت با تصمیم نهایی رئیس سازمان انجام می‌شد.

حجت درباره انتشار شایعه‌ای مبنی بر اینکه یکی از انتصابات که توسط وی صورت کرده به یکی از اقوام نزدیک وی بازمی‌گردد، گفت: این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی با بیان اینکه در مراسم فردا و در تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید سازمان میراثفرهنگی و گردشگری حضور نخواهد داشت، تأکید کرد: این حق رئیس جمهور است که فردی مورد اعتماد خود را انتخاب کند اما تنها مسئله این است که این جابجایی آن هم به این شیوه نوعی توهین به افراد سازمان است آن هم سازمانی که فرهنگی است. من شخصا از این انتصاب با این سرعت شوکه شدم.

وی با بیان اینکه اگر شایعاتی مبنی بر اختلاف میان من و آقای نجفی مطرح شده تنها برای این است که می‌خواهند اصل موضوع فراموش شود، گفت: این کارها برای این است که اعتراض به حق من؛ در این موضوع کنار زده شود و حرف‌های بی‌ربط اصل موضوع را به حاشیه بکشاند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز