خبرگزاری کار ایران

ستاد دائمی گردشگری تهران تشکیل شود

کد خبر : ۱۴۱۵۸۱

بحثتامین بودجه از مهم‌ترین ارکان برای گسترش گردشگری پایتخت است که اگر در صورت امکان و با صلاحدید مدیران ارشد بتوانیم از ۳درصد بودجه فرهنگی و اجتماعی سازمان‌ها، ادارات و شهرداری‌های مناطق برای آن استفاده کنیم به طور حتم می‌توانیم خدمات بیشتر، برنامه‌های منسجم‌تر و… برای ایام نوروز و حتی تمام ایام سال ارایه دهیم.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بر تشکیل ستاد دائمی گردشگری تهران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در نخستین جلسه اجرایی و هماهنگی ستاد نوروزی گردشگری تهران حسین زارع‌صفت با تاکید بر موضوع مطرح شده گفت: به نظر می‌رسد که برای توسعه گردشگری شهر تهران که ابتدای امسال اولین تجربه آن کسب شد نیازمند راه‌اندازی ستاد دائمی باشیم تا با تصویب آیین‌نامه‌ها و ابلاغ دستورالعمل‌ها از سوی مدیران ارشد شهرداری به سایر سازمان‌ها و ادارات زیر مجموعه مدیریت شهری، این نهاد‌ها نیز مکلف به همکاری برای توسعه گردشگری پایتخت شوند.

وی با بیان اینکه ما باید گردشگری را در دو حوزه کاری دورن و برون سازمانی تعریف کنیم، خواستار استفاده از ظرفیت سایر نهاد‌ها همچون استانداری، فرمانداری و میراثفرهنگی شد.

زارع‌صفت در بخش دیگری از سخنانش به تامین منابع مالی برای تقویت این ستاد هم اشاره و تصریح کرد: بحثتامین بودجه از مهم‌ترین ارکان برای گسترش گردشگری پایتخت است که اگر در صورت امکان و با صلاحدید مدیران ارشد بتوانیم از ۳درصد بودجه فرهنگی و اجتماعی سازمان‌ها، ادارات و شهرداری‌های مناطق برای آن استفاده کنیم به طور حتم می‌توانیم خدمات بیشتر، برنامه‌های منسجم‌تر و… برای ایام نوروز و حتی تمام ایام سال ارایه دهیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این جلسه با یادآوری آموزش ۴۰۰ نفر درسطح محلات و در حوزه گردشگری یادآورشد: ما به دنبال تسهیل‌گری و بستر سازی برای استفاده از ظرفیت‌های غنی و تخصصی گردشگری پایتخت هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز