خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان حفاظت محیط زیست:

نمایشگاه محیط زیست فرصتی برای کاربردی کردن دستاوردهای زیست محیطی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۲

عرضه و اراده دستاورد‌ها و ابتکارات زیست محیطی در یک نمایشگاه بین اللمللی و به یک زبان بین اللمللی قطعا انگیزه‌های نوآوری میان متخصصان را دوچندان خواهد کرد.

ایلنا: معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست، نمایشگاه محیط زیست را فرصتی برای صاحبنظران و متخصصان دانست تا ضمن آشنایی با دستاوردهای زیست محیطی، زمینه‌های کاربردی کردن آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش ایلنا، «مهناز مظاهری» در مورد اهمیت نمایشگاه بین اللمللی محیط زیست و تاثیرات آن بر ارتقای فرهنگ و جایگاه محیط زیست کشور اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاهی مزیت و فواید بسیاری دارد که یکی از مهم‌ترین آن برگزاری این نمایشگاه در درجه اول در سطح ملی و در درجه بعدی در سطح بین اللمللی است.

وی ادامه داد: باید دانست که متاسفانه اطلاعات ما در زمینه داشته‌های زیست محیطی در کشور محدود است. بار‌ها اتفاق افتاده که من برای بازدید به ادارات محیط زیست استان‌ها سفر کرده‌ام و در آنجا با دستاورد‌ها و تحقیقاتی روبرو شده‌ام که بسیار خوب، علمی و دقیق انجام شده اما به علت عدم وجود مکانی برای ارائه آن‌ها، اطلاع رسانی لازم در مورد آن‌ها انجام نشده است.

مظاهری با اشاره به سقوط ۶۱ پله‌ای جایگاه محیط زیست ایران در رده بندی‌های بین اللملی اظهار داشت: به طور قطع ارائه دستاوردهای زیست محیطی ایران در یک نمایشگاه بین اللملی، موجب بهبود وضعیت و جایگاه محیط زیست کشور خواهد شد.

به گفته وی، عرضه و اراده دستاورد‌ها و ابتکارات زیست محیطی در یک نمایشگاه بین اللمللی و به یک زبان بین اللمللی قطعا انگیزه‌های نوآوری میان متخصصان را دوچندان خواهد کرد.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست همچنین نمایشگاه بین اللمللی محیط زیست را فرصتی برای آشنایی و ایجاد ارتباط میان متخصصان، صاحب نظران و فعالان عرصه محیط زیست دانست و خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه صاحب نظران زیست محیطی و فعالان این حوزه با یکدیگر و دستاوردهای دیگری آشنا خواهند شد و زمینه رشد، شکوفایی و همکاری‌های علمی و عملی در عرصه ملی و بین اللملی فراهم می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور سازمان‌ها، نهاد‌ها، تشکل‌های مردمی زیست محیطی و صنایع و شرکت‌های مرتبط با محیط زیست با شعار اقتاد سبز کلید توسعه پایدار از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز